Aviseringar
Rensa alla

hur är det att vara ungdom?


Ämnesstartare

Hej hej!
jag läser till arbetsterapeut i lund och arbetar nu med frågor som rör ungdomar.
tänkte be er om hjälp att reda ut hur det är att vara tonåring i sverige idag.
Du som känner dej manad kan väl beskriva hur detta ämvh micka


   
Citera
Ämnesstartare

DJÄVLIGT MYCKET KNARK OCH SÅNT!

LIKSOM

SKIITMYCKET KNARK OCH SPRIT OCH KNULLA OCHSÅ ORGJÄR MASSA ORGJÄR

ORGJÄR OCH REJV!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

man siter på computer heeelå dågen lååånghh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Begåvad fråga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klorofyl:

DJÄVLIGT MYCKET KNARK OCH SÅNT!

LIKSOM

SKIITMYCKET KNARK OCH SPRIT OCH KNULLA OCHSÅ ORGJÄR MASSA ORGJÄR

ORGJÄR OCH REJV!!!

det va typ detta ja oroa mej för att vissa är inte i tonåren än utan kvar i bebisstadiet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åh crap ><
Trodde du var på riktigt en sekund :<


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Begåvad fråga.

Tack va glá ja blev[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

klart att ja e på riktigt, och ja hade hoppats att inläggen skulle gå att använda, ja tor ju inte att mina lärare bara vill höra att ni knarkar och knullar er igenom tonåren kanske. jag vill veta lite mer om hur ni mår, känner ni er som barn eller vuxna, hur e skolan är det krav stress, kompisar är dom viktiga eller är det jobbigt med grupptryck.
typ sånna saker. Vill inte att ni bara skriver för att skriva utan för att hjälpa mej istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja knulalr din mamma yaooo de e va vi gör i dagens ungdom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAHAAHAHAH


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[sad]

troll.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sly fox:

HAHAAHAHAH

Micka:

klart att ja e på riktigt, och ja hade hoppats att inläggen skulle gå att använda, ja tor ju inte att mina lärare bara vill höra att ni knarkar och knullar er igenom tonåren kanske. jag vill veta lite mer om hur ni mår

Micka:

känner ni er som barn eller vuxna, hur e skolan är det krav stress, kompisar är dom viktiga eller är det jobbigt med grupptryck.
typ sånna saker. Vill inte att ni bara skriver för att skriva utan för att hjälpa mej istället

svara på de hör nu sly fox gör d nu sa ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Genius GZA:

svara på de hör nu sly fox gör d nu sa ja

JA DUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Just nu är det tungt, mycket som händer.. Sover dåligt, blir mycket fest på helgerna och jag tror inte detta är särskilt hjälpande, samtidigt är man ju bara ung en gång. Skolan e jag klar med, men det var väldigt tungt ett tag, kraven var väldigt tydliga och delvis mycket svåra att uppnå, men jag lyckades iaf! Grupptryck är ju väldigt vanligt förekommande, men det är inget jag känner av, är rätt säker på mig själv och vad jag vill, men jag antar att det finns dom som har svårt för att motstå grupptrycket. Jag tror det är lättare som kille i dagens samhälle, även om vi har en massa krav om att lyckas med allt, så har nog tjejer det värre.

Mitt liv är nog ganska så normalt, det går i vågor och var dag är inte den andra lik. Jag är en person som funderar mycket, analyserar om allt och alla, men har nu insett att jag måste förstå mig själv fullt ut innan jag kan förstå mig på andra. Så jag är nog inte fullt vuxen ännu, även om jag känner mig rätt så mogen.

hoppas det hjälpte lite i alla fall. [cool]


   
SvaraCitera

Klorofyl:

KNULLA

Klorofyl:

SPRIT

oggelgoggel:

man siter på computer heeelå dågen lååånghh


   
SvaraCitera