Aviseringar
Rensa alla

Hur är det med dig då? - Ja du, den hänger och dinglar.


amsi:

vad skönt!

Ah det är nice! Trivs inte du med din släkt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:
Sitter på en buss. Ska snart återförenas med min bror och annan lös släkt

Karatesparka sagde bror från mig (med kärlek förstås), är det något särskilt event? Skall han äkta passes syster? 

iddqd:
Idag blir nog en mindre händelserik dag än igår. Har hittills hunnit laga frukost och äta frukost. Dricker kaffe nu. Sen ska jag väl ta en promenad och göra en skoluppgift innan jag drar och jobbar. 

Vi förenas i denna tråd kring vårt kaffedrickande, det känns som kvalitetsmarkör på folket här.  Du pluggar alltså nu? 

sicilianmind:
Jävlar, upptagen man minst sagt.Idag har jag läst, Retorik idag från Göran Hägg och ätit. Jag ligger på soffan och slösurfar Facebook för första gången på ca 2 veckor, och idag ska jag gå och fika med vännerna. 
Ska herrN göra något idag?

Bra bokjävel? (är ganska intresserad av språk och hur man kan använda det i olika situationer)

Herrn har varit på något för sverigedemokraterna så erotiskt som en spelmansstämma i veckan och druckit för mycket captain morgan samt sjungit med dåligt i mer eller mindre ekivoka låtar, så han är lite spent så någon utgång blir det inte iaf. Kanske ska jag tvinga far min att hjälpa mig mecka med ett billarm som fått tuppjuck och läsa en bok om terrorismens historia.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

Ah det är nice! Trivs inte du med din släkt?

inte direkt, de har rätt sjuka åsikter. tycker om vissa.


   
SvaraCitera

dazed:

Karatesparka sagde bror från mig (med kärlek förstås), är det något särskilt event? Skall han äkta passes syster? 

Vi förenas i denna tråd kring vårt kaffedrickande, det känns som kvalitetsmarkör på folket här.  Du pluggar alltså nu? 

Bra bokjävel? (är ganska intresserad av språk och hur man kan använda det i olika situationer)

Herrn har varit på något för sverigedemokraterna så erotiskt som en spelmansstämma i veckan och druckit för mycket captain morgan samt sjungit med dåligt i mer eller mindre ekivoka låtar, så han är lite spent så någon utgång blir det inte iaf. Kanske ska jag tvinga far min att hjälpa mig mecka med ett billarm som fått tuppjuck och läsa en bok om terrorismens historia.

Mig veterligen har passe inte godkänt något sådant ännu! Vi ska bara hänga i vårt barndomshem!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag måste säga att boken är riktigt bra. De presenterar ett antal konkreta och underhållande exempel på såväl skicklig talekonst som vertiabla magplask. Man kan läsa om Clinton under Lewinsky-affären, Birgit Friggebo under ett invandrarmöte, Bush efter terrorattacken 11/9, O.J Simpson med mera. Boken är tänkt som en handbok, men givetvis kan den lika gärna läsas av den som vill lära sig tricken för att kunna överlista/avslöja politiker, chefer eller konsulter. En del satir, men jag gillar den. Jag är också intresserad av språk, och hur den kan användas. Den har so far tillfredställt behoven.

Jaså, låter som en liten produktiv dag! Gött.

dazed:

Bra bokjävel? (är ganska intresserad av språk och hur man kan använda det i olika situationer)

Herrn har varit på något för sverigedemokraterna så erotiskt som en spelmansstämma i veckan och druckit för mycket captain morgan samt sjungit med dåligt i mer eller mindre ekivoka låtar, så han är lite spent så någon utgång blir det inte iaf. Kanske ska jag tvinga far min att hjälpa mig mecka med ett billarm som fått tuppjuck och läsa en bok om terrorismens historia.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

Mig veterligen har passe inte godkänt något sådant ännu! Vi ska bara hänga i vårt barndomshem!

Ja just ja det är ju lite av en hederskultur där han kommer ifrån ja, Göteborg. 


   
SvaraCitera

Har varit på vårdis, har på sjukdygn 19 fått höra "du är nog frisk om 10 dagar". Ny virusinfektion, min kropp vill inte lämna ifrån sig blod trots att lab-personalen sticker hål på den. Sedan har jag åkt till mormor tillsammans med mormor, mormors vän och mamma i en bil överfylld av pelargoner. Jag hatar pelargonlukt. Sedan har jag lagt ett regntäcke på min häst pga jag ville äta glass och det såg mulet ut, nu ligger jag i sängen och tycker synd om mig själv och äter lakritsgodis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicilianmind:
Jag måste säganatt boken är riktigt bra. De presenterar ett antal konkreta och underhållande exempel på såväl skicklig talekonst som vertiabla magplask. Man kan läsa om Clinton under Lewinsky-affären, Birgit Friggebo under ett invandrarmöte, Bush efter terrorattacken 11/9, O.J Simpson med mera. Boken är tänkt som en handbok, men givetvis kan den lika gärna läsas av den som vill lära sig tricken för att kunna överlista/avslöja politiker, chefer eller konsulter. En del satir, men jag gillar den. Jag är också intresserad av språk, och hur den kan användas. Den har so far tillfredställt behoven.

Jaså, låter som en liten produktiv dag! Gött.

Låter som en hundra höjdare av politiska fuckups hehe, cigarr i fittantramset också. Ja det är lite så jag brukar tänka kring sådant, know thy enemy.  Kanske blir att läsa den där, men man kommer ju aldrig kunna läsa allt man vill, kuken. 

Ja vi får väl se hur det blir med den saken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lagt tvätt i maskinen, dricker kaffe. Dagens frukost som snart ska köttas lagades igår, detsamma med lunchen. Skönt att slippa det. 

Idag ska jag kanske iväg och köpa ett nytt soffbord, blir galen på detta glasbordet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:
Har varit på vårdis, har på sjukdygn 19 fått höra "du är nog frisk om 10 dagar". Ny virusinfektion, min kropp vill inte lämna ifrån sig blod trots att lab-personalen sticker hål på den. Sedan har jag åkt till mormor tillsammans med mormor, mormors vän och mamma i en bil överfylld av pelargoner. Jag hatar pelargonlukt. Sedan har jag lagt ett regntäcke på min häst pga jag ville äta glass och det såg mulet ut, nu ligger jag i sängen och tycker synd om mig själv och äter lakritsgodis

Det går bra nu. Vårdcentraler är ju tveksamma institutioner må jag säga, det är som att klaga på något i en butik det är lika bra att be att få tala med chefen (lasarett/sjukhus) direkt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passe:
Lagt tvätt i maskinen, dricker kaffe. Dagens frukost som snart ska köttas lagades igår, detsamma med lunchen. Skönt att slippa det. 

Idag ska jag kanske iväg och köpa ett nytt soffbord, blir galen på detta glasbordet.

Bra avkastning på den tidsinvesteringen då, storkok is the shit. 

Glasbord är å andra sidan bra när du har dina kokainfester. 


   
SvaraCitera
KSENIA

passe:
Lagt tvätt i maskinen, dricker kaffe. Dagens frukost som snart ska köttas lagades igår, detsamma med lunchen. Skönt att slippa det. 

Idag ska jag kanske iväg och köpa ett nytt soffbord, blir galen på detta glasbordet.

JAG VILL FÖLJA MED OCH KOLLA PÅ SOFFBORD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed: Vi förenas i denna tråd kring vårt kaffedrickande, det känns som kvalitetsmarkör på folket här.  Du pluggar alltså nu?

Yes, läser en distanskurs i 3d-modellering och en i utvecklande av webapplikationer och sånt skoj. Jävla mycket jobb bara, ena kursen är på heltid och det blir lite jobbigt när man jobbar ett par pass i veckan samt vill ha sommarlov också. 


   
SvaraCitera

dazed:

Det går bra nu. Vårdcentraler är ju tveksamma institutioner må jag säga, det är som att klaga på något i en butik det är lika bra att be att få tala med chefen (lasarett/sjukhus) direkt.

Dvårt att få läkartid för halsont med negativa test bara. Är skiten kvar om 10 dagar har jag varit sjuk typ 30 dagar och då måste jag ta tag i detta ordentligt och tjata mig till en remiss. 


   
SvaraCitera

dazed:

Ja just ja det är ju lite av en hederskultur där han kommer ifrån ja, Göteborg. 

Ja precis!


   
SvaraCitera