Aviseringar
Rensa alla

Hur är det med era föräldrar?


Ämnesstartare

Bråkar dom mycket?

Mina gör det nästan jämt. Och är det inte bråk är dom mest bara tysta, säger inget till varandra om dom inte måste. Ingen av dom verkar lycklig. Dom jobbar ju och har vänner o så, men jag undrar varför dom bor ihop om dom inte ens kan komma överens..
Ofta får jag höra skit om den andra, dom klagar på varann.[tired]
Dom är typ världens gladaste om den andra går ut från lägenheten..[shake]
fan..dom KAN ju bli lyckliga igen..
men det är kanske såhär dom vill ha det. dom kanske inte orkar.
inget jag kan göra åt saken iaf


   
Citera

mina har det bra tillsammans[smile].. ( i thinkz )


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska bikta mig lite.
Det är förbannat dåligt mellan mina föräldrar. Att de inte gått skiljda vägar för många år sen är för mig ett mysterium. Morsan skulle iofs kunna lytta ut imorn om det vore så, hon är bara orolig för hur det ska gå för pappsen efteråt (han vill inte skiljas för det första och han är rätt isolerad, umgås inte med många osv). Men det är totalt ohållbart mellan dem nu för tiden. Jag sympatiserar med mamma alla dagar i veckan och bara hoppas att hon gör det snart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skitliv:

Dom är typ världens gladaste om den andra går ut från lägenheten..

Kan man ju vara om ens föräldrar låter en vara ifred tex. Betyder ju inte att man inte älskar sina föräldrar. De är väll bra att de bråkar än att de håller inne sin irritation eller va de nu kan vara?


   
SvaraCitera

Mina med:)

Synd för dig:(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

precis sådär var det för mina föräldrar. är glad att mamma hittade en ny, nu är hon glad igen [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sovande:

Synd för dig:(

dig me

enhimmelskdrog:

precis sådär var det för mina föräldrar. är glad att mamma hittade en ny, nu är hon glad igen

Det känns inte som om min mamma (eller pappa för den delen) nånsin kommer hitta nån ny 🙁 Kan inte ens tänka i de banorna

men din pappa då..?
bra att din mamma är glad igen[smile]

Mr Brightside:

De är väll bra att de bråkar än att de håller inne sin irritation eller va de nu kan vara?

Ja de är bättre, men absolut inte i närheten av bra. Dom kanske tycker att det är bekvämt att fortsätta leva tillsammans, men är dom lyckliga? nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahaha ja. Och även när de skilde sig så fortsatte de bråka, via telefon. Att sitta i timmar och skrika på nån i telefon, sjukt egentligen [crazy] Men det är slut nu, tack och lov. Nu pratar de inte alls [party][party]


   
SvaraCitera

skitliv:

dig me

Nwj blev fel:(

Glömde bara citer

DANGERMOUSEi:

mina har det bra tillsammans[smile].. ( i thinkz )

Det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skitliv:

Dom kanske tycker att det är bekvämt att fortsätta leva tillsammans, men är dom lyckliga? nej

Fast man kan ju också fråga sig, är de ens parters jobb att göra en lycklig? [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte så bra, dom bråkar ganska ofta, dom ska skilja sig, eller flytta ifrån varrandra, men när och hur vet jag inte, är lite mer komplicerat än så [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skitliv:

men din pappa då..?

honom bor jag hos, och min bror också ibland (han bor delvis i studentkorridor) men ah, pappa är rätt ensam tror jag. men jag gillar inte honom så mkt ändå så...... ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nu för tiden bråkar de mycket oftare över småskitsaker så man blir irriterad o mordlysten, men de klarar sig inte utan varandra haha....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Jag sympatiserar med mamma alla dagar i veckan och bara hoppas att hon gör det snart.

att hon hittar nån ny..?

Mary K:

Inte så bra, dom bråkar ganska ofta, dom ska skilja sig, eller flytta ifrån varrandra, men när och hur vet jag inte, är lite mer komplicerat än så

Okej:/ Hoppas det blir bättre när dom har skiljt sig då, att det blir lugnare och så.

Mr Brightside:

Fast man kan ju också fråga sig, är de ens parters jobb att göra en lycklig?

Nej ,du har en poäng. Fast hur ska man göra då när ens partner tex är otrevlig mot en hela tiden? Det kan man ju inte tillåta väl?

Sovande:

Det

ok[smile]

Ending Jon:

Hahaha ja. Och även när de skilde sig så fortsatte de bråka, via telefon

[tired]

Ending Jon:

Nu pratar de inte alls

bra de[crazy]


   
SvaraCitera

Eheh, min mor och hennes respektive bråkar jämt. Eller ja, iaf tills jag har vaknat. Då glömmer dom bort allt och börjar hacka på mig isället.

"Du är så jävla lat"
"Skaffa dig ett jobb"
"Du får fan flytta hemifrån igen, vi vill inte ha dig här"

eheh.


   
SvaraCitera