Aviseringar
Rensa alla

Hur är dina rutiner på morgonen om du ska iväg någonstans?


Ämnesstartare

Jag behöver härma någon med bra rutiner för jag lyckas alltid stressa ihjäl mig och ibland känner jag att jag bara vill be hela världen dra åt helvete för varför ska jag behöva så mycket tid jag önskar att jag kunde säga såhär Jag bryr mig inte ett skit om mig själv


   
Citera
Ämnesstartare

Vad börjar ni med när ni precis vaknat osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

+ hur lång tid behöver ni.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Snoozar in i det sista, sen kutar jag iväg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skola (hade okej rutin):

Frukost, åt i sängen å kolla serier. (30 min)
Duscha, borsta tänderna, klä på mig osv osv... (30 min)

Total tid: 60 minuter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mm brukar också snooza i en timme det gick så långt så jag började planera mina morgnar efter snoozandet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vaknar.

Toa.

Dusch.

Tar på mig kläder.

Äter.

TV/Dator/Film/Böcker, om jag inte skall gå någonstans. Annars drar jag dit jag skall.

Over and out.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Läs inte:

1. Vaknar dödstrött av mobilen och känner mig jävligt arg på hur samhället är konstruerat efter morgonmänniskor.

2. Plågar mig upp, plockar kläder och går till duschen. Blir kvar där i en halvtimme.

3. Skippar frukosten och stressar till tåget.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Dusch.

Duschar du varenda morgon?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Duschar du varenda morgon?

Yes, det gör jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ricochet:

1. Vaknar dödstrött av mobilen och känner mig jävligt arg på hur samhället är konstruerat efter morgonmänniskor.

[mad][cry]

Ricochet:

3. Skippar frukosten och stressar till tåget.

[mad][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gud vad NEGATIVT allt blev nu nej nu ändrar vi attityd... Tänk vad mysigt att vakna upp lite sådär förtrött men man känner hur pigg man blir när man väl stigit upp ur sängen. Det är sååå kallt så man måste genast klä på sig kläder eller morgonrock. Man sätter på kaffebryggaren och går ut på balkongen den lilla stunden man hinner. Världen utanför har ännu inte vaknat till liv och man känner lugnet. Nu är det dags för en ny dag nu kör vi. Mysigt!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så blev på bättre humör nu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Så blev på bättre humör nu

Jag minns när jag gick i grundskolan och det var mörkt på morgonen, så himla mysigt, i synnerhet i juletider. Att vara ung och naiv har sina fördelar.


   
SvaraCitera
Jeay_L

Väckarklocka/alarm på mobilen
Paaang - Snoooze
väckarklockan låter igen
Snooze
Väckarklocka
Snooze

Och så vidare!

Vaknar, har jag tur så är det en kvart tills jag ska vara klar. Drar på mig kläder å borstar hår å tänder tar med det jag behöver sen rusar jag [cute]

Uppfriskande med att springa varje morgon [cute]


   
SvaraCitera