Aviseringar
Rensa alla

Hur är ditt nuvarande förhållande?


Ämnesstartare

Hur skulle du beskriva ditt nuvarande förhållande? Är ni lyckliga tillsammans, passar ni för varandra, några problem osv?


   
Citera

icke-existerande


   
SvaraCitera
Kudhos

JA ALLT ÄR PERFEKT

VI TITTAR PÅ GREYS ANATOMY OCH ÄTER OSTBRICKA VARJE FREDAG

VI TRIVS JÄTTEBRA IHOP OCH VI KOMMER VARA IHOP RESTEN AV VÅRA LIV FÖR VI ÄR PERFEKTA FÖR VARANDRA

JAG BA ÄLSKAR HENNES HÅR, ÖGON, KROPP, OCH ATT FÅ HA HENNE I MITT LIV

JA!!!

Ja...

eh...

tPzTdA4.gif


   
SvaraCitera

Det är asnajs. 


   
SvaraCitera
reben

passar bra 


   
SvaraCitera

Jag trivs bra, har ett öppet förhållande med flingar som kommetr och går, alla står tillsammas och tycket om varandra, dom är uppradade i storleksordning, så fina i min bokhyllaHjärta


   
SvaraCitera

Jag tror inte riktigt på förhållanden. Kanske kommer jag att göra det om jag träffar rätt person men jag är nog för ärrad av mina föräldrars  relation för att kunna ha en frisk sådan. Kanske. 
Trodde när jag var liten att vi alla i familjen gjort något ont i våra tidigare liv som vi nu straffades för genom att tvingas leva i den helveteskonstellationen  som deras relation faktiskt var. Fast det berodde ju mest på en av dem såklart.
När hen åkte tillbaka in till stan och jobbade i slutet av sommaren och två släktngar och min andra förälder var alla som fanns kvar så hade jag det så otroligt jäkla bra. Ville aldrig att hen skulle komma tillbaka och hade så dåligt samvete för det pga älskade hen ändå så otroligt mycket och slutade aldrig hoppas på hens förbättring. Den kom dock aldrig. Oj nu bajsade jag ned din tråd här men jag fick ett plötsligt behov av att få ur mig detta. Um-terapi liksom.


   
SvaraCitera

Har det bra, självklart finns det problem som för alla andra men det är inget som jag direkt tänker på.


   
SvaraCitera

Vi jagar varandra i lägenheten varje dag. Bra motion!


   
SvaraCitera

Jag låser den här tråden då detta inte lämpar sig riktigt som en frågetråd. Frågetrådar är till för frågor där man söker det bästa svaret på en fråga, inte för allmänna diskussioner och berättelser. Du är jättevälkommen att skapa en snacktråd med samma fråga! Glad

Allt gott,

/Mod


   
SvaraCitera