Aviseringar
Rensa alla

Hur är du som person?


snor: Min bakgrund som ganska utstött och mobbad har gjort att jag uppskattar vänligt bemötande mer än de flesta, tror jag. Jag ser inte poängen med att vara elak, dryg eller bara neutral när man faktiskt kan vara trevlig och tillmötesgående. Jag kramas ofta, jag ler mycket och jag uppfattas därför som väldigt glad. Dessa känslor har dock inte med mig själv att göra så mycket, utan snarare hur andra får mig att må. Jag, som person, är inte särskilt glad. Tvärtom. Men när jag omringas av människor jag tycker om så är det som att någon trycker på en knapp och jag blir jätteglad, lycklig, uppskattar varje sekund och har jättekul. När jag däremot är ensam blir jag ganska sorgsen, ledsen och ångestfylld.

kunde ha varit en beskrivning av mig 


   
SvaraCitera

en annan negativ sida jag har är att jag alltid söker bekräftelse, vill vara omtyckt av alla alltid. Får ont i magen och mår jätte dåligt när jag får reda på att någon ogillar mig 🙁 sedan försöker jag justera allt för att göra att den personen börjar tycka om mig, men så börjar nån annan ogilla, så justerar tillbaka, men så bli nån och a ni kan nog tänka er den ångest jag känner. För samtidigt vill jag också vara mig själv. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

i am who i am? xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vem är du? En lillgammal liten jävel vid namn Mira. 25% libanes, 25% turk och hälften svensk.

Hur är du som person? Jag är allmänbildad, envis (på gott och ont), omtänksam, gör jag något gör jag det fullt ut, politiskt intresserad, kreativ, bra på att visa känslor, optimistisk, oftast glad och är även ganska lugn av mig.

Hur tror du att du ses av andra? Relativt intelligent, lite smårolig, knäpp och lugn i mig själv. 

Hur skulle du vilja bli betraktad? Precis som den jag är, ser ingen mening med något annat.

Positiva sidor: Har höga ambitioner och en mycket hög förmåga att känna empati.

Negativa sidor: Jag litar ofta för mycket på människor.

Är du sådan som du vill vara? På ett ungefär, ja. Försöker alltid att vara nöjd med den jag är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vem är du? Jag är S3ON
Hur är du som person? Jag stalkar ofrivilligt damer på ICA, har ihjäl dem och begraver deras kroppar i svarta sopsäckar, inhandlade från ICA. Tror detta säger det mesta om mig som person.
Hur tror du att du ses av andra? Som en snäll och oskyldig liten pojke som aldrig skulle göra någon annan illa. 
Hur skulle du vilja bli betraktad? Som en livsfarlig seriemördare man bör passa sig för. 
Vad har du för positiva respektive negativa sidor? Jag verkar vara osynlig, det kan vara till både för och nackdel. Jag är noggrann, det är positivt, jag har inga negativa sidor. 
Är du sådan som du vill vara? Verkligen inte.  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bög e ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mahalageasca:
bög e ja

myt.


   
SvaraCitera

Kan inte kontrollera mitt sociala jag så jag bygger upp en låtsasvärld där jag är bäst. Fast den världen är inte på riktigt. Men snart får jag en skruv lös och börjar tror på det.. och då kommer jag leva lycklig i resten av mitt liv.


   
SvaraCitera

Vattentät plan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fantastiskt:
Kan inte kontrollera mitt sociala jag så jag bygger upp en låtsasvärld där jag är bäst. Fast den världen är inte på riktigt. Men snart får jag en skruv lös och börjar tror på det.. och då kommer jag leva lycklig i resten av mitt liv.

håller tummarna för dig!

Gruvan:

myt.

menar det på ett typ jättedjupt sätt som inte ens går o uttrycka med ord...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fantastiskt:
Kan inte kontrollera mitt sociala jag så jag bygger upp en låtsasvärld där jag är bäst. Fast den världen är inte på riktigt. Men snart får jag en skruv lös och börjar tror på det.. och då kommer jag leva lycklig i resten av mitt liv.

true happinessHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mahalageasca:

håller tummarna för dig!
menar det på ett typ jättedjupt sätt som inte ens går o uttrycka med ord...

Då får du faktiskt uttrycka det i en sång 🙁 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vem är du? Jag är en 14 årig hormonstinn tjej, som lever för kultur, började som barn med alldeles.för mycket ansvar, jag är nu en rätt mogen 14 åring.

Hur är du som person? Personen bakom skärmen är en otroligt känslosam tjej, som ofta vill stänga dörren till verkligheten och bara krypa in i sig själv. Och när jag gör det, så är jag kreativ, jag spelar och sjunger, skriver eller läser. 

Jag är smart och rätt vettig. Jag är envis,på både gott och ont. Nyfiken är jag också, jag är en bra lyssnare och en riktig optimist. Jag är stark som person, men en anning blåögd. Jag känner av andras känslor väldigt bra och jag har ett väldigt öppet sinne.

Hur tror du att du ses av andra? Jag betraktas nog som mogen och ansvarstagande. Många uppfattar mig också som en "typisk tjej", vilket jag är. Vet även att många får intrycket att jag är oskuldsfull och väldigt mycket "mammas flicka"

Hur skulle du vilja bli betraktad? Vill att folk ska se mig som jag är. Jag ändrar mig inte för nån, ingen kan få mig att sluta vara jag.

Vad har du för positiva respektive negativa sidor? Nyfikenhet,optimismen,och envisheten kan vara på både gott och ont. Jag är väldigt blåögd och vill tro det bästa om alla vilket inte alltid är till ens fördel.

 Jag är en väldigt kreativ och avslappnad person, lugn i sinnet, och det kan.jag inte se något dumt med, tror kreativitet och.lugn bara är bra!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elise999

 Vill att folk ska se mig som jag är.

och hur är det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vem är du?

En person. Arbetar, studerar, kör bil, åker tåg ibland, dricker öl, betalar skatt. En person du vet.

Hur är du som person?

Adaptiv, lär mig lätt, bryr mig ibland.

Hur tror du att du ses av andra?

Dryg, jag vet inte.

Hur skulle du vilja bli betraktad?

Vet inte.

Vad har du för positiva respektive
negativa sidor?

Bra på logik, språkspel och begreppslighet. Bra på namn, siffror och bilder. Bra på att kontextualisera. Tror att jag är rätt rättvis mot människor i allmänhet. Är sämre på att föra simpel dialog. Upplever ofta att jag inte är särskillt intresserad av andra människor, eller att de "erbjuder" mig särskillt mycket. "Skulle kunna göra mer med livet" osv. 

Är du sådan som du vill vara?

Jag vet inte. Vilja är för mig detsamma som instinkter. Tror inte på vidskepliga former av vilja utanför människors kognitiva förmågor. Typ Gud eller "Lycka" eller andra begrepp som folk slänger runt hursom. 

Låt UM ta del av er och visa oss vem just du är.

Det gör jag ju hela tiden? Förvirrad


   
SvaraCitera