Aviseringar
Rensa alla

Hur är eran syn på poliser?


*StarNoStar*:

varför lägga ut en bild på mig? [tired]

Kul.

*StarNoStar*:

du har ingen rätt![no-no]

Om du inte vill att alla ska se kanske du inte ska ha det på din blogg. [wink]


   
SvaraCitera

Mumble:

Kul.

Nä.

Mumble:

Om du inte vill att alla ska se kanske du inte ska ha det på din blogg. [wink]

vill man se får man kolla på bloggen istället, bilden hör inte till ämnet överhuvudtaget.


   
SvaraCitera

Mumble:

The

Vem? xD


   
SvaraCitera

passaro:

Vem? xD

Starnostar.

*StarNoStar*:

Nä.

Jag tycker det. ;(


   
SvaraCitera

Mumble:

Starnostar.

Okej ^^


   
SvaraCitera

Mumble:

Jag tycker det. ;(

jajajajaja.


   
SvaraCitera

tycker dem är lite fega och mesiga vissa gånger.
Fundrar på bli polis hade riskerat lite mer. nu behöver dem ju 2 bilar för ta mig men lyckades inte i partille [wink]


   
SvaraCitera

gillar inte polisen:F


   
SvaraCitera

The boys in blue don´t miss our dedication.


   
SvaraCitera
Åtta

De absolut flesta poliser gör säkert ett bra jobb och beter sig artigt och trevligt. Tyvärr så sticker rövhålen ut väldigt mycket mer inom den yrkeskåren än inom andra. Personligen så har jag aldrig haft några problem med poliser (annat är det med fjantiga jävla låtsaspoliser), men däremot har jag många vänner och bekanta som blivit mer eller mindre allvarligt trakasserade.


   
SvaraCitera

Thumbs up.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nless:

Så, vad tycker ni? 😀

På senare tid så känner jag mig faktiskt trygg när jag vet att någon polis är i närheten och att polis finns tillhands. Står man på rätt sida om lagen och inte har någonting att dölja, no problems för mig! Vill att det ska finnas fler poliser som rör sig på gatorna faktiskt.

Sen kan man ju diskutera om att poliser inte är några superhjältar. Man glömmer att de faktiskt är lika mkt människor som vi och alla andra är, de har också känslor mm. Därför har jag svårt att kunna själv bli polis. Jag skulle inte ha lika tålmodig behärskning som poliser måste ha när de är ute i tjänst och även som privat (utan tjänst). De gör en hel del skitgöra som vi vanliga inte träffar på varje dag direkt.

Det är bra att poliser finns. De finns till för att skydda och hjälpa oss när vi behöver det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så länge dem håller sig på avstånd är dem bra, Kommer dem för nära kan dom ta sig i röven.


   
SvaraCitera

Assåå.. De är människor.. De har känslor och kan bli upprörda som vi andra.. Man tycker väl att de bör sköta sina jobb mycket bättre, syftar på de som uppfört sig dåligt mot oskyldiga människor, men vafan.. Orka klaga hahah..
Det finns en anledning till allt och jag tycker man bör ta reda på anledning till varför en polis skulle misshandla någon..
& man bör ha i minnet att det finns dåliga anledningar[wink]


   
SvaraCitera

dom gör sitt jobb, oftast bra tkr jag


   
SvaraCitera