Aviseringar
Rensa alla

Hur är ett bra café?


Alltid öppet, man får röka splirre i rökrummet


   
SvaraCitera

Ni borde ej diskriminera rökare


   
SvaraCitera

m0d3k4k4n:

Stängt

Ska vi ses idag? Vore kul chill mys din BÖG


   
SvaraCitera

tycker det ska vara goda saker inte äckliga gamla som kostar 100 kr st

inatt drömde jag att jag beställde kaffe åt min vän och kaffelatte åt mig sj så var personalen jättejobbig och ville lägga mer mjölk i mitt kaffe och han följde efter mig och satet sig vid ett bord och berättade om några som satt i ett flera meter högt hus och ritade fyrar

tkr personalen ska vara chill och inte småprata för mkt och så ska det inte bara finnas äckliga skinkmackor eller gamla chokladpollar med pärlsocker på


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dekadent:

Ni borde ej diskriminera rökare

Hur är det med att diskriminera ickerökare och allergiker då? Om man tillåter rökare att bolma fritt på uteservering (inomhus råder faktiskt rökförbud, tur nog), så kan det göra att allergiker, ickerökare och barnfamiljer väljer att inte komma. Det är min/vår erfarenhet åtminstone.

Alternativt att man delar upp uteserveringen, där rökare kan sitta på ena sidan huset och ickerökare på andra sidan. Då är det fritt fram för alla att välja.


   
SvaraCitera

allt ska va äckligt


   
SvaraCitera

stora speglar i toaletten, bra ren toalett o inga jävla toakö


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kekeoxo:

stora speglar i toaletten, bra ren toalett o inga jävla toakö

Det är något som är väldigt viktigt för oss också, samt att det är gratis att använda toalett. Dock enbart för kunder, såklart.


   
SvaraCitera

Zhukuang:

Det är något som är väldigt viktigt för oss också, samt att det är gratis att använda toalett. Dock enbart för kunder, såklart.

mmm + mörka varma färger ska cafet ha, färgglada ljus kanske?? hmm lugn mysik musik (indie typ, lr pop) och kladdkakan ska ej va för hård!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

allt ska va äckligt

Jag har väldigt svårt att förstå meningen med såna här inlägg. Vanligtvis brukar jag ignorera, men jag måste fråga hur man orkar ta sig att kommentera om man inte ens vill vara delaktig i ämnet som diskuteras och framföra en bidragande åsikt som för diskussionen framåt?


   
SvaraCitera

sköna soffor o många stolar


   
SvaraCitera

mmm + mörka varma färger ska cafet ha, färgglada ljus kanske?? hmm lugn mysik musik (indie typ, lr pop) och kladdkakan ska ej va för hård!!

+ inga stolar öht, utan ba fåtöljer eller ASBRA stolar, ej för dyra priser plz, och då o då kan ni ha typ något extra, kanske glasstårtor eller något? hmm

+ anpassa era möbler efter hur mkt kunder ni får, onödigt med 55 bord kanske när man har max 15 kunder åt gången?

kaffet ska ej va dålig utan asstark och ska inte kosta mer än 20 spänn


   
SvaraCitera

honolulu:

allt ska va äckligt

så omogen...


   
SvaraCitera

kekeoxo:

+ inga stolar öht, utan ba fåtöljer eller ASBRA stolar, ej för dyra priser plz, och då o då kan ni ha typ något extra, kanske glasstårtor eller något? hmm

aa fast ja mena såna där sköna stolar som ser fina ut också


   
SvaraCitera

Zhukuang:

Om det var totalt rökförbud på uteserveringen, inga askfat och sådant, tror ni att det skulle vara ett plus eller ett minus? Alternativet är att ordna en rökruta på lagom avstånd för röknarna, men inte att det är fritt fram att röka mitt bland borden.

nejjjj man ska få röka om man röker snyggt


   
SvaraCitera