Aviseringar
Rensa alla

Hur är livet hos dig allmänt? Vad drömmer ni om? Bort från eländet?


Smilen
Ämnesstartare

Hur är livet, allvarligt? Är det bra eller dåligt? Ibland önskar ni säkert att ni befann er i ett tropiskt land med sol varje dag och lite regn med för annars hade det varit tråkigt med endast sol. 
Hade livet kunna varit bättre än var det är nu?
Vad är eran dröm? Dela med er av er glädje eller av er sorg om så vills.


   
Citera

Tja, jag är ju inte en ranchägare i Texas i USA men annars är det ok


   
SvaraCitera

Hade kunnat vara i fjällen nu om inte en familjemedlem hade varit sjuk. 


   
SvaraCitera

Smilen: Hade livet kunna varit bättre än var det är nu?

man ljuger väl om man svarar nej på den oavsett vem eller var man är


   
SvaraCitera

= dum fråga


   
SvaraCitera

Well, det kan la bara bli bättre...


   
SvaraCitera

Skulle vilja bo i ett hus i Turkiet eller liknande och bara chilla... Glad

Mitt liv suger så att börja om någonstans hade varit trevligt..


   
SvaraCitera

SvenskWithAttitude:
Skulle vilja bo i ett hus i Turkiet eller liknande och bara chilla... Glad

Mitt liv suger så att börja om någonstans hade varit trevligt..

Varför Turkiet? Största terrorist landet ju. 


   
SvaraCitera

drömmer om proletariatets diktatur


   
SvaraCitera

Hur väderförhållandena är bryr jag mig föga om... eller egenligen så gillar jag när det går över från en årstid till en annan än att man typ ska hoppa över typ vintern och gå direkt till våren, det blir ju lite tråkigt, i min mening iaf.
Nä men livet flyter på, är hemma och slappar en del nu när det är helg, sen börjar skolan på måndag så det känns ju nice trots allt iaf nu när jag trivs där i gymnasiet där jag är typ hela året.

Jag är ju fortfarande singel så det är piss men nån gång ska jag väl få tag i någon trevlig och intressant tjej, dock måste jag väl isf gå fram och säga hej eller nått än att man ska hålla käften som man ska göra i denna jävla svenska tystnad.


   
SvaraCitera

B.C-:

Varför Turkiet? Största terrorist landet ju. 

Kollade för skojs skull på bungalows där, sjukt fint där... Mycket glad

Det är min hobby att kolla på hus lite överallt i världen.


   
SvaraCitera

Jag önskar varje dag att människan får förmågan att använda sig av något så simpelt som hjärnan. Men med tanke på alla hemskheter som omringar en antar jag att det är för mycket begärt.


   
SvaraCitera

Mitt liv är icke mys. Mår dåligt konstant och inga vänner eller liknande som jag kan prata med.  Just nu önskar jag att det dåliga tankarna försvann och att jag fick ett eget stället att på på / bo hos min pappa för klarar inte av mamma. Önskar även att jag var en smula död för ser ingen framtid. 
Bättre hade väl livet kunnat vara men tvivlar på att det skulle vara någon realistisk önskan.  


   
SvaraCitera
sluk
 sluk

Jovars, jag mår hyfsat bra!! Jag har allt under kontroll, stressar inte lika ofta etc.


   
SvaraCitera

det är bra men siktar på bättre.

"jag tror, när vi går genom tiden, att allt det bästa inte hänt än"


   
SvaraCitera