Aviseringar
Rensa alla

hur är man sig själv?:S


Mollgan:

Eh. Fuck them then, var som du vill vara. Eller vad som känns rätt just då. Eller skit i vara som du vill vara, valet är ditt. Tjo.

Tycker, fattar inte grejen med alla som är helt "var dig själv". Har olika personligheter beroende på hur jag känner mig ungefär.

Sarkastisk/galghumor roliga Greger(ledsen)
Burleska Greger(packad)
Fjortis Greger (Hobby-packad)
Eurodancer Greger(Infinity påverkad) etc etc.


   
SvaraCitera

klenkaka:

Åk på lära-känna-dig-själv-läger.

legoland?


   
SvaraCitera

Tänk inte innan du gör saker, utan GÖR det bara !
Hm... Låt inte andra påverka vad du tycker och gör vad du vill, när du vill. (Inte olagliga saker [no-no])


   
SvaraCitera

Mollgan:

legoland?

ja precis


   
SvaraCitera

Jag tycker att det tyder på ett sunt tänkande, att känna att man inte vet riktigt. Särskilt i så unga år. 🙂

Sen tycker jag du gör rätt i att ifrågasätta själva uttrycket, och fenomenet att just "vara sig själv". Det är mångfasetterat.


   
SvaraCitera

klenkaka:

Åk på lära-känna-dig-själv-läger.

Mollgan:

legoland?

klenkaka:

ja precis

Fan, jag tyckte verkligen jag var så sjuukt rolig där [blush]


   
SvaraCitera

Wanko:

idiot


   
SvaraCitera

Kan ju också va så att man är som någon annan när man är sig själv! [y]

Nämen lite mer seriöst så handlar det väl mer om att man inte ska vara så som man tror att andra vill att man ska vara. Såvida det inte är så man är för då är man ju sig själv. [wink]

Exempelvis om du hatar gå på bio men börjar gå på massa bio o påstår att det är kul för att ditt nya ragg tycker om det, då är du inte dig själv.

Om du nu var seriös med din fråga.. för detta är nog ganska uppenbart för de flesta? [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hela_dan:

Exempelvis om du hatar gå på bio men börjar gå på massa bio o påstår att det är kul för att ditt nya ragg tycker om det, då är du inte dig själv.

Om du nu var seriös med din fråga.. för detta är nog ganska uppenbart för de flesta?

okej okej


   
SvaraCitera

Mollgan:

Fan, jag tyckte verkligen jag var så sjuukt rolig där

haha det var faktiskt ganska kul ![y]


   
SvaraCitera

Vara dig själv är ju att du handlar på dom sätten du tycker är rätt .


   
SvaraCitera

Mollgan:

Fan, jag tyckte verkligen jag var så sjuukt rolig där

Nehe det var ju ett tåkigt ställe:O


   
SvaraCitera

klenkaka:

haha det var faktiskt ganska kul !

Jay! [party]

Sovande:

Nehe det var ju ett tåkigt ställe:O

meh. Först dissar du mig genom att inte svara på mitt för gästboksinlägg å sen dissar du legoland. Vad hände med din kärlek?


   
SvaraCitera

Man ska ha en prydlig frisyr[cute]


   
SvaraCitera

Mollgan:

meh. Först dissar du mig genom att inte svara på mitt för gästboksinlägg å sen dissar du legoland. Vad hände med din kärlek?

Oj haha har inte sett att du har skickat nått står inte:O.o

Legoland är tråkigt och litet:P


   
SvaraCitera