Aviseringar
Rensa alla

Hur är ni IRL jämfört med OIRL?


Mindre bitter IRL.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mer seriös kanske, down to earth 


   
SvaraCitera

IRL är jag mer blyg, visar nog mer känslor etc. Har två olika sidor antar jag, den i verkligheten och den på internet. 


   
SvaraCitera

Allt beror på sällskapet. Jag kan vara allt från mer pratglad och skämtsam, till att vara väldigt tyst och försiktig. Eller bara lyssna. Iakttagande och observerande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Argare, flummigare och mer skämtsam.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har betydligt svårare att uttrycka mig. undviker personer jag inte känner väl.


   
SvaraCitera
mens
 mens

är nog mer skämtsam och "polerad". typ. 


   
SvaraCitera
mens
 mens

eller allvarligare 


   
SvaraCitera
mens
 mens

nä kanske ej. beror så mkt på. här får ju inget konsekvenser på samma sätt som irl, på både gott och ont.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag gnäller mycket mindre över mina problem irl, annars är jag samma person


   
SvaraCitera

Mer galen irl


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är som jag är här..tyyp. är jävligt häftig irl dock, sjukt jävla cool


   
SvaraCitera
Lounge

jag skulle säga, om man känner mig till 100% och jag är ångestfri, att jag är som här ganska klippt och skuret. dock mer att jag orkar ta mig in i diskussioner och yttrar mina åsikter mer.. och these days mer galen.

dock är det få som känner mig 100% och sällan jag är 100% ångestfri. det tar lååång tid innan jag är mig själv, för jag har så mycket annat som spökar i mitt huvud. jag är ganska öppen med det men jag tror somliga har svårt att förstå det ändå. det är svårt att förstå vilket funktionshinder jag har, när man inte är i exakt samma själv. 

dock tror jag inte riktigt på det här "IRL" och "online" grejen. förut kommer jag ihåg att det var ett myntat begrepp att säga "hen kanske inte är likadan IRL". men jag tror nästan man är mer sig själv online för man är så ohämmad. 


   
SvaraCitera
mens
 mens

e

Lounge: r jag har så mycket annat som spökar i mitt huvud. jag är ganska öppen med det men jag tror somliga har svårt att förstå det ändå. det är svårt att förstå vilken funktionsnedsättning ja

är du öppen med det här också? har sett dig skriva om ångest och har för mig att vi pratat om det men ej annat


   
SvaraCitera
Lounge

mens: är du öppen med det här också? har sett dig skriva om ångest och har för mig att vi pratat om det men ej annat

hur menar du, här på sidan? jag var mer öppen förut men har valt att vara mindre öppen nu eftersom det inte ger mig någonting i huvudsak att skriva om det här. sedan beror det ju på vad du menar med öppen, jag tror jag har varit rätt öppen med mina diagnoser t.ex.


   
SvaraCitera