Aviseringar
Rensa alla

Hur äter ni era nudlar?


Ämnesstartare

Att nudlar är det godaste som finns vet ju alla redan ![wink]Men hur äter ni dessa läckerheter?! Jag äter olika sorter på olika sätt. "Samyang ramen" nudlarna är godast som soppa. "Demae ramen" är godast om man kokar dem för länge så dem blir helt grötiga. Haha ! Ni tycker säkert det låter äckligt. Men testa själva innan ni säger något. [y]

NOODEL.jpg


   
Citera
Ämnesetiketter

Var som helst, när som helst, hur som helst.

Gärna med vårlök.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Homunculi:

Var som helst, när som helst, hur som helst.

Gärna med vårlök.

Hehe! det är rätta takter. Men.. vårlök?


   
SvaraCitera

sånna där nudlar som fanns i nån frigolit liknande sak som liknade en mugg utan handtag. vet inte vart dem finns nu, men dem var bäst <3

har slutat äta nudlar för dem nya smakar plast 🙁


   
SvaraCitera

abbylito:

Hehe! det är rätta takter. Men.. vårlök?

Aj, sa fel, menar såklart salladslök.


   
SvaraCitera

Jävla asiat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag äter mina kokta[smile]...överkokta m.soppan


   
SvaraCitera

Nudlar är överskattat.[n]


   
SvaraCitera

Egentligen är nudlar lite snuskigt, men det är varmt och kul att äta, så jag brukar livnära mig på det ändå. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mmusic:

sånna där nudlar som fanns i nån frigolit liknande sak som liknade en mugg utan handtag. vet inte vart dem finns nu, men dem var bäst <3

har slutat äta nudlar för dem nya smakar plast 🙁

Aha! Jag vet precis vilka du menar. Ja dem var/är skitgoda! Var bor du?
För om du bor i Skåne, hehe [crazy] Så finns dem på bland annat Maxi..
Fast Maxi finns ju dessutom inte bara i Skåne [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Egentligen är nudlar lite snuskigt, men det är varmt och kul att äta, så jag brukar livnära mig på det ändå.

Vad menar du med snuskigt? Att det är sjukt onyttigt eller vadå? [bigsmile] hehe. För det är ju för det mesta allt annat också.. i stor del.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JejeX:

Nudlar är överskattat.

Men det är allt annat också så det kvittar ju [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

batleth:

Jävla asiat.

Där hade du fel. Synd [cool]


   
SvaraCitera

abbylito:

Vad menar du med snuskigt? Att det är sjukt onyttigt eller vadå? [bigsmile] hehe. För det är ju för det mesta allt annat också.. i stor del.

Ja typ. Allt annat är inte alls onyttigt, det finns otroligt mycket nyttiga saker man kan äta, det är dock inte många som gör det (inte jag heller). [smile]


   
SvaraCitera

Damae Ramen kyckling som soppa, med en förpackning lättstekt, tärnat bacon i [love]


   
SvaraCitera