Aviseringar
Rensa alla

Hur anonym är du på um?


Ämnesstartare

Ja, precis som rubriken lyder. Hur anonym är du på um? Vet folk vad du heter och sådär? Lägger du upp bilder där man ser ditt ansikte? Vet folk i din omgivning att du brukar använda um? Vart drar ni gränsen? [smile]


   
Citera
Ämnesstartare

Inte ett smack. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

8 av 10


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Inte ett smack.

sköter du dig också och skriver inget som skulle vara olämpligt om nån får reda på om dig, eller är du typ jätte cool? [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Inte ett smack.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finns typ tre användare som vet vad jag heter och tiofalt så många som vet hur jag ser ut, gissningsvis
skryter inte direkt med att jag är um:are


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är inte så anonym alls. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eeeema:

sköter du dig också och skriver inget som skulle vara olämpligt om nån får reda på om dig, eller är du typ jätte cool? [cute]

Va? Jag skriver ALLT på um. Och folk vet vad jag heter här. Förstår inte riktigt vad det är för big deal.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anonymiteten sjunker för varje dag som går. Flera som nu vet både vad jag heter och hur jag ser ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Va? Jag skriver ALLT på um. Och folk vet vad jag heter här. Förstår inte riktigt vad det är för big deal.

okej, haha. tja, jag vet inte. jag är väl fortfarande ung och dum, så inte vet jag om jag ångrar mig sen [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Väldigt anonym. Finns bilder på mig och de flesta vet vad jag heter. Det enda de flesta inte har är väl typ mitt personnummer, mitt telefonnummer, min adress och liknande. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

7/10


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hannnah:

är inte så anonym alls

[smile]

Zapetta:

Anonymiteten sjunker för varje dag som går. Flera som nu vet både vad jag heter och hur jag ser ut.

känner också lite så, att den sjunker. funderar på om det gör något eller inte [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eeeema:

funderar på om det gör något eller inte [smile]

Innan ville jag verkligen inte att det skulle komma fram vem jag var, numer så orkar jag väl inte bry mig sådär jättemycket. De jag känner IRL som finns här vet ju dessutom nu att jag är jag så ah..


   
SvaraCitera

Jätteanonym! Gillar inte att lägga upp en massa information om mig själv på nätet men om nu någon skulle vilja veta vad jag heter eller ser ut så får de naturligtvis veta det. Handlar mer om att jag inte vill lägga upp sånt helt öppet så fel personer kan se.


   
SvaraCitera