Aviseringar
Rensa alla

Hur anonym är du på um?


folk vet hur jag ser ut och min ålder. men vart jag bor är förevigt hemligt, någon måtta får det vara!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mitt förnamn: Väl känt och även publicerat ett antal gånger på forumet.
Mitt efternamn: Ett fåtal människor (5-10?) här vet det.
Mitt utseende: Väl känt eftersom en hel del foton ligger ute och jag hänger ut mig i chatten tämligen ofta.
Min adress: Tämligen lätt att hitta ifall man känner till mitt för- och efternamn.

Bryr mig inte så mycket så länge det inte går att googla sig till mina konton genom mitt namn eller så länge inte en alltför stor del av UM:s användare känner till mitt fulla namn.


   
SvaraCitera

Anonym nog


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inte speciellt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapetta:

hur jag ser ut.

El Guaje:

någon skulle vilja veta vad jag heter eller ser ut så får de naturligtvis veta det

vill veta!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

De som jag har träffat vet väl hur jag ser ut och så. Annars väldigt anonym


   
SvaraCitera

sarkasm:

vill veta!

Okej hej hej! Fredrik heter jag. [smile] När det gäller bild kan jag ordna det i veckan nån gång när jag fått ordning på den datorn. Kan skriva då!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapetta:

Innan ville jag verkligen inte att det skulle komma fram vem jag var, numer så orkar jag väl inte bry mig sådär jättemycket. De jag känner IRL som finns här vet ju dessutom nu att jag är jag så ah..

okej, tycker det är ganska intressant att se hur andra tänker kring ämnet [smile]

El Guaje:

Jätteanonym! Gillar inte att lägga upp en massa information om mig själv på nätet men om nu någon skulle vilja veta vad jag heter eller ser ut så får de naturligtvis veta det. Handlar mer om att jag inte vill lägga upp sånt helt öppet så fel personer kan se.

Jag tänkte så först, nu vet jag inte. Såklart vill jag inte lämna ut för mycket information, men det gör mig inget att folk lägger till mig på facebook och sådär. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är så sjukt anonym. Egentligen är jag en kort vegan som är totalt ointresserad av sport.[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Okej hej hej! Fredrik heter jag. När det gäller bild kan jag ordna det i veckan nån gång när jag fått ordning på den datorn. Kan skriva då!

åh, okej, vad roligt fredrik!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sarkasm:

El Guaje: Okej hej hej! Fredrik heter jag. När det gäller bild kan jag ordna det i veckan nån gång när jag fått ordning på den datorn. Kan skriva då!

åh, okej, vad roligt fredrik!

hahahahahah!


   
SvaraCitera

eeeema:

Jag tänkte så först, nu vet jag inte. Såklart vill jag inte lämna ut för mycket information, men det gör mig inget att folk lägger till mig på facebook och sådär.

Ja jag var mer försiktig i början också. Numera börjar jag bli mer öppen för det. Man lär sig att folk inte är så farliga här. [smile]

sarkasm:

åh, okej, vad roligt fredrik!

Kan bli närmare helgen så men hoppas du har tålamod!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Kan bli närmare helgen så men hoppas du har tålamod!

OFC MY HORSE


   
SvaraCitera

Det finns några användare som vet hur jag ser ut och vad jag heter. Sen finns det en lite mindre klick som vet mer om mig.

Av mina nära irlvänner vet typ alla att jag hänger på um.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte ett dugg.


   
SvaraCitera