Aviseringar
Rensa alla

Hur avfärda kille snällt?


Exner:

skriv att det känns skönt att ha en extra lillasyster att ty sig till.

[bigsmile][bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera
Bakric

Barbienele:

Ifall en kille/tjej säger "jag vill en super gosig kram" eller något dylikt kan jag inte förstå varför personen då ska vara mentalt handikappad. Tycker att det är något sjukt ifall man tänker så.

Mentalt/socialt handikappad eller miljöskadad.


   
SvaraCitera

Bakric:

Mentalt/socialt handikappad eller miljöskadad.

Överdrift


   
SvaraCitera
Bakric

Barbienele:

Överdrift

Sant...
Risken finns ju faktiskt att han är smygbög (moment 22)[wink]


   
SvaraCitera
Bakric

Barbienele:

Överdrift

Sant...
Risken finns ju faktiskt att han är smygbög (moment 22)[wink]


   
SvaraCitera

Bakric:

Risken finns ju faktiskt att han är smygbög (moment 22)[wink]

Precis så just därför är det lite tokigt att säga att någon har en störning bara för att han skriver att han vill krama personen 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skitty:

brukar du svara varje gång han frågar, eller ignorerar du?

Det är långt ifrån varje gång som jag svarar honom, men det hjälper inte så mycket att ignorera honom eftersom han bara skickar igen hela tiden ändå. I lördags måste han haft väldigt tråkigt för då skickade säkert 100 sms (seriöst!)

Har ingen lust att byta nummer. Det får bli en sista utväg i så fall.


   
SvaraCitera

isola:

Vi tjejer ska alltid vara så snälla jämt.

lolwut?


   
SvaraCitera

c'est impossible


   
SvaraCitera

Skitty:

tycker det här var ett bra svar
Olycklig: Byt telefon nummer och blocka han överallt

Tycker det var ett ovanligt dåligt svar.


   
SvaraCitera

Pappbox:

lolwut?

Ja i sådana här fall


   
SvaraCitera

säg bara adjö


   
SvaraCitera

isola:

Ja i sådana här fall

Kan jag inte hålla med om, jag har blivit "avfärdad" som det heter på rätt brutala sätt och egentligen går det väl inte att såra någon snällt om vi säger så.
Allt beror på hurpass psykiskt stark killen är, förklarar man det rationellt och han är stark blir det snällt men dessa två finns sällan eller aldrig tillsammans eller ens var för sig -.-


   
SvaraCitera

Pappbox:

Kan jag inte hålla med om, jag har blivit "avfärdad" som det heter på rätt brutala sätt och egentligen går det väl inte att såra någon snällt om vi säger så.

Fast ofta har det nog gått rätt långt då. Jag kan inte tänka mig att man går direkt på det tunga artilleriet innan man försökt med det lättare.

Pappbox:

Allt beror på hurpass psykiskt stark killen är, förklarar man det rationellt och han är stark blir det snällt men dessa två finns sällan eller aldrig tillsammans eller ens var för sig -.-

Där är nog en annan grej, hur man tar det. Självklart ska man vara trevlig men att ge en massa skäl tycker jag inte att man måste göra.


   
SvaraCitera