Aviseringar
Rensa alla

Hur bajsar man en sån här lixom?


Konst !


   
SvaraCitera

Mmm.... soppa! [smile]

haha nej fyyyfan. [tard] Den bajsnödige har troligen gjort en rund-cirkel "rörelse" med arslet för att skapa denna fantastiska form. VIDRIGT! [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

man klipp och klistrar och lägger ner den igen försiktigt


   
SvaraCitera

[cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Och om man har diarée så blir det typ så här:

McLuver:

Men skulle man inte bara ta typ en mug och doppa den i toaleten på diarrébilden?

fyfan, jag undrade direkt vad som skulle krävas i pengaväg för att någon random skulle sleva upp i en mugg, micra och mumsa i sig (varma koppen?).

same mind, same sick mind.


   
SvaraCitera

GHurt:

vem fan tar kort på det där?

haha när vi hittade lite... avföring... i en toalett i skolan en gång sprang vi in igen och tog kort på det, men vi går ju media också


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lajnowh:

men vi går ju media också

hahahahaha


   
SvaraCitera

flexfit:

hahahahaha

ja, det var ju kul [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lajnowh:

ja, det var ju kul

YEAH.
IT WAS FUCKING FUNNY.


   
SvaraCitera

Lajnowh:

haha när vi hittade lite... avföring... i en toalett i skolan en gång sprang vi in igen och tog kort på det, men vi går ju media också

Hahahhaha. En del av media är att ta kort på bajs. Lolololol


   
SvaraCitera

GHurt:

Hahahhaha. En del av media är att ta kort på bajs. Lolololol

haha aa[crazy]

nee men vi var femton och fnizziga och "iiihhhhhhhh det eee såå ecklit på toaletten [chocked][chocked] jag LOVAR det va den killen.. fyfan asso... får jag låna din kamera?? hiihi vi springer in igen sträcker fram kameran över toalettstolen utan att titta AAHHH FORT SÅ ECKLIIIITTTT"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

åt ju [shake]


   
SvaraCitera

Lajnowh:

nee men vi var femton och fnizziga och "iiihhhhhhhh det eee såå ecklit på toaletten [chocked][chocked] jag LOVAR det va den killen.. fyfan asso... får jag låna din kamera?? hiihi vi springer in igen sträcker fram kameran över toalettstolen utan att titta AAHHH FORT SÅ ECKLIIIITTTT"

HIhihihi! Är du inte så än? [sad]


   
SvaraCitera

GHurt:

HIhihihi! Är du inte så än? [sad]

jo är ännu värre!! 😀


   
SvaraCitera

Lajnowh:

jo är ännu värre!! 😀

HIHIHIHIHI :DDDDDD. Tur det! Orka bli gammal lix!


   
SvaraCitera