Aviseringar
Rensa alla

Hur berättade ni?


Ämnesstartare

Hejsan!
Jag har lite frågor till er unga föräldrar.

Hur berättade ni att ni skulle bli föräldrar för era föräldrar?
Och hur reagerade dom?


   
Citera

Jag brukar säga till pappa att jag är gravid ungefär en gång varannan månad, lika roligt varje gång [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag slog in "teststickan" som en liten present, sen gav vi den till min mamma. Hon öppnade och förstod inte vad det var 🙂 hon vände upp o ner på den flera gånger och såg fundersam ut. Hon trodde det var en termometer [bigsmile] så jag fnissade lite och berättade att hon skulle bli mormor. Hon blev jätteglad, men tyckte också att jag var lite ung.
Sen ringde jag till min pappa senare på dagen och berättade att han skulle bli morfar. Han var tyst, sen sa han "Naej, va roligt" och undrade om jag gjorde ett eget test som visade plus.
Min farfar trodde jag skämta, och min farmor förstod inte vem som skulle ha barn [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Compaq89:

Jag slog in "teststickan" som en liten present, sen gav vi den till min mamma.

Fan va tufft sätt att berätta de på. Någonting man själv kanske ska prova när det blir dags, hehe


   
SvaraCitera

Compaq89:

Jag slog in "teststickan" som en liten present, sen gav vi den till min mamma.

... Du slog in en plastpinne som du kissat på och gav till din mamma? ...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

... Du slog in en plastpinne som du kissat på och gav till din mamma? ...

Ja? Jag pissade ju inte på plasten. Och det är ju ett lock på. Inge farligt med det. Herre gud, hon har ju tagit hand om min tvätt när jag var yngre. Och bytt blöjor på en när man var bebis.


   
SvaraCitera

Compaq89:

Ja? Jag pissade ju inte på plasten. Och det är ju ett lock på. Inge farligt med det. Herre gud, hon har ju tagit hand om min tvätt när jag var yngre. Och bytt blöjor på en när man var bebis.

Ändå. [sad]


   
SvaraCitera

jag vill också ha en plastpinne som någon kissat på som present.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Compaq89:

Sen ringde jag till min pappa senare på dagen och berättade att han skulle bli morfar. Han var tyst, sen sa han "Naej, va roligt" och undrade om jag gjorde ett eget test som visade plus.
Min farfar trodde jag skämta, och min farmor förstod inte vem som skulle ha barn

AGULLIGT!!! [bigcheers]


   
SvaraCitera

mörknäs:

jag vill också ha en plastpinne som någon kissat på som present.

Vad äcklig du är [censur] [no-no]


   
SvaraCitera

Tosseida:

Vad äcklig du är

icke.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera