Aviseringar
Rensa alla

Hur berättar man för någon man älskar?


Ämnesstartare

Svullot:

ja du, om du hade sagt det till mig så hade det snabbt gått åt helv*te för dig.

Det visar bara att du är en person som inte kan acceptera när en viss person känner något speciellt för dig.
Du borde låta personen ta det bra och inte bara smälla ner någon sådär.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är väl som om du skulle ha sagt det till en tjejkompis. För många skulle det bli en konstig stämning och vänskapen skulle kanske inte kunna behållas om han inte känner samma sak.


   
SvaraCitera

ja e inte homo å gillar inte när en kille kommer fram å frågar chans på mig, detta besvarar alla frågor angående att ja e rasse, å btw om ni skulle ta å titta på mina inlägg så använder ja helst inte våld, böterna skulle bli föö höga PUNKT SLUT


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En sak BERÄTTA INTE jag gjorde det och det FÖRSTÖDE MITT LIV HAN BERÄTTADE TILL HANS VÄNNER OCH VÄNNERS VÄNNER OCH VÄNNERS VÄNNER VÄNNER EN SAK SOM DU INTE SKA GÖRA ÄR ATT INTE BERÄTTA FÖR HONOM OM DU INTE SJÄLV VET ATT HAN ÄR BÖG OK


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

saffe99:

En sak BERÄTTA INTE jag gjorde det och det FÖRSTÖDE MITT LIV HAN BERÄTTADE TILL HANS VÄNNER OCH VÄNNERS VÄNNER OCH VÄNNERS VÄNNER VÄNNER EN SAK SOM DU INTE SKA GÖRA ÄR ATT INTE BERÄTTA FÖR HONOM OM DU INTE SJÄLV VET ATT HAN ÄR BÖG OK

Då borde inte han vara din vän.
Och hans vänner borde inte vara så dömande.
Ett jävligt stort gäng idioter i så fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

simommrt1:

Då borde inte han vara din vän.
Och hans vänner borde inte vara så dömande.
Ett jävligt stort gäng idioter i så fall.

MMMMM det är dom[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

han är min fiende nummer ett nu


   
SvaraCitera

simommrt1:

Jag bara kan inte längre.
Jag vill så gärna berätta

Säg som det är. är han en reko kille tar han det på rätt sätt.
En klasskompis till mig sa en gång att han gillda mig riktigt ordentligt. Jag gav han en kram och sa att det är helt okej att han gör det, och vi är värdens bästa kompisar


   
SvaraCitera

Frippe96:

Varför bli arg på en kille som tycker du är snygg och schysst?

Håller med dig, man ska ta det som en komplimang[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

simommrt1:

Varför är allting så svårt i världen?

Det finns homofober, rasister, nazister, antifeminister och en jävla massa andra idioter.

asså förstår dig, skulle själv ha väldigt svårt att våga beräta något sådant, men om du är säker på din sak kan du inte låta andra hindra dig!även om de e idioter!
om det e en shjysst kille kommer han ainte skvallra till hela världen, men förhoppningsvis . men jag tror att du ska va mer säker på hur han kommer reagera innan du säger det. annars kan du få ett rent h*lve


   
SvaraCitera

Ärlighet varar längst...

men asså, jag skulle tycka att det var skumt, men ta det som en komplimang och säga "Trevligt att du tycker så om mig, men jag är inte intresserad av män, så tyvärr."

Så det är bara att köra på. Om han är öppen för det mesta och accepterar folk som dom är (vilket de flesta säger sig vara) så skulle han vara tyst om det. 🙂


   
SvaraCitera
time
 time

Svullot:

ja e inte homo å gillar inte när en kille kommer fram å frågar chans på mig, detta besvarar alla frågor angående att ja e rasse

Homosexuella är ingen ras, alltså har rassar ingenting med detta att göra. Bara så du vet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lol läste "hur betygsätter man någon man älskar" först [cute]

Men iaf, istället för att berätta det rakt ut, kan du ju försöka på ett mer subtilt sätt att ge vinkar och tecken, om du förstår ;/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

simommrt1:

"Åh fyfan! Jävla bög"

simommrt1:

"Fan vad sjuk du är asså!!"


   
SvaraCitera

jag skulle nog inte sagt till han, Om jag skulle gilla han så skulle jag hellre umgås med han på ett yobro sätt än att inte umgås alls.

Magkänslan har nog med det oh göra.


   
SvaraCitera