Aviseringar
Rensa alla

Hur beter du dig på internet?


Ämnesstartare

öppen som 1 bok


   
SvaraCitera
Vision

är oftast oseriös


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag kan svara på frågorna själv också [y]

Anonyyym:

Vad lämnar du ut för uppgifter till folk på internet? (alltså om de är okända)

Jag har varit riktigt dum och lämnat ut mobilnummer. Det gör jag inte om. Annars talar jag om vad jag heter och var jag bor. Dock inte längre. Jag har valt att vara anonym ,men kön och ålder får man veta.

Anonyyym:

Hur mycket tid/per dag spenderar du framför datorn/kontaktsidor?

Kontaktsidor, ingenting. Om inte UM räknar som en kontaktsida? Jag mailar inte med någon utan skriver bara i forumet. Så nej, det är ingen kontaktsida, inte om du frågar mig.
Förut spenderade jag mycket tid på sidor som kamrat och dejtingsajter, men det är ingen för mig har jag kommit underfund med.

Anonyyym:

Vad är du ute efter? Vänskap/förhållande, eller bara någon att chatta med?

Jag är inte längre ute efter förhållande eller vänskap, som jag var förut. Jag har blivit besviken alltför många gånger. Visst vet jag att man kan träffa jättefina människor genom internet, men jag gillar det helt enkelt inte. Så nu är jag bara på forum (ibland), men oftast kollar jag på annat. Läser artiklar osv. Lyssnar på musik. Ibland håller till på bilddagboken, men det är ytterst sällan. Chatta gör jag inte längre. Msn är inget för mig.

Anonyyym:

Om du t,ex ger ut din msn eller mobilnummer, vad vill du prata om med den personen? Vill du lära känna honom elr henne för att så småningom träffas?

Tidigare har det varit för att lära känna personer, men nu gör jag det inte längre så.

Anonyyym:

Spelar det någon roll om personen bor nära dig eller långt bort?

Nej, det har inte spelat så stor roll. Eller det har varierat.

Anonyyym:

Tänker du på riskerna med internet? Inte såhär på forum då, utan mer att man tar kontakt med folk på random sidor.. det kan ju vara vem som helst. Även fast man har sett nån i cam och pratat i telefon så kan det faktiskt vara fejk. Inget är omöjigt.

Oja, Det bör man.

Anonyyym:

Vad skulle du göra om en kille/tjej ville att du skulle ta nakenbilder på dig själv och visa bara honom/henne? Om du hade lite såna känslor för personen menar jag..alltså om ni hade chattat ett tag och så. Hur skulle du reagera?

Det är fullkomligt idiotiskt.

Anonyyym:

Hur har du avslutat olika internetkontakter?

På alla möjliga sätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anonyyym:

Sidor man går in på för att lära känna människor. Inte skriva i ett forum, utan lära känna PERSONEN.

Ah, ingen tid alls då [rolleyes] Föredrar att lära känna människor via forum. [zzz]


   
SvaraCitera

Anonyyym:

Vad lämnar du ut för uppgifter till folk på internet?

förnamn, ålder, staden jag bor i typ. men sen om man snackar ett tag så blir det ju mer.

Anonyyym:

Hur mycket tid/per dag spenderar du framför datorn/kontaktsidor?

väldigt olika, allt från ingenting till typ fem, sex timmar.

Anonyyym:

Vad är du ute efter? Vänskap/förhållande, eller bara någon att chatta med?

oftast bara någon att snacka med.

Anonyyym:

Om du t,ex ger ut din msn eller mobilnummer, vad vill du prata om med den personen? Vill du lära känna honom elr henne för att så småningom träffas?

ibland, ibland inte. har en person som jag snackat med i tre år utan att vi har träffats, och vi "känner" varandra ändå väldigt bra, men jag vet inte, vill nog inte träffa honom ändå. sen finns det dem jag absolut vill träffa.

Anonyyym:

Spelar det någon roll om personen bor nära dig eller långt bort?

bor h*n i USA är det lite jobbigare att träffas än om h*n bor i stockholm.

Anonyyym:

Tänker du på riskerna med internet?

nej, försöker ha huvudet med mig bara.

Anonyyym:

Vad skulle du göra om en kille/tjej ville att du skulle ta nakenbilder på dig själv och visa bara honom/henne? Om du hade lite såna känslor för personen menar jag..alltså om ni hade chattat ett tag och så. Hur skulle du reagera?

nej, hade inte tagit några. man vet aldrig.

Anonyyym:

Hur har du avslutat olika internetkontakter? Om du har gjort det? Har du någonsin slutat höra av dig bara sådär? Vad tycker du om att göra då? Jag tycker egentligen inte om det, men om man tycker att personen ifråga beter sig konstigt är det klart det är okej..eller? Har du någon erfarenhet?

ja, jo, det har jag säkert om personen verkat helt körd i skallen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anonyyym:

Vad lämnar du ut för uppgifter till folk på internet? (alltså om de är okända)

Som mest min msn, sen kan undantag göras.

Anonyyym:

Hur mycket tid/per dag spenderar du framför datorn/kontaktsidor?

Någon timme vissa dagar.

Anonyyym:

Vad är du ute efter? Vänskap/förhållande, eller bara någon att chatta med?

Att avreagera mig och snacka av mig anonymt då min kurator har celluliter, hängbröst, rynkor och rinnande mascara. Hon ger mig falska leenden blandade med mundiarré och är säkert en hora på deltid.

Anonyyym:

Om du t,ex ger ut din msn eller mobilnummer, vad vill du prata om med den personen? Vill du lära känna honom elr henne för att så småningom träffas?

Det beror på, inte nödvändigtvis.

Anonyyym:

Spelar det någon roll om personen bor nära dig eller långt bort?

Inte fan bryr jag mig om vart personen i fråga bor. Fast lite obehagligt om det är alltför nära.

Anonyyym:

Tänker du på riskerna med internet? Inte såhär på forum då, utan mer att man tar kontakt med folk på random sidor.. det kan ju vara vem som helst. Även fast man har sett nån i cam och pratat i telefon så kan det faktiskt vara fejk. Inget är omöjigt.

Jag har mitt järnrör med 2kg AIDS av att jag har krossat en del judenäsor. Det räcker som garanti för att inte råka illa ut.

Anonyyym:

Vad skulle du göra om en kille/tjej ville att du skulle ta nakenbilder på dig själv och visa bara honom/henne? Om du hade lite såna känslor för personen menar jag..alltså om ni hade chattat ett tag och så. Hur skulle du reagera?

Skulle sagt att han var äcklig.

Anonyyym:

Hur har du avslutat olika internetkontakter? Om du har gjort det? Har du någonsin slutat höra av dig bara sådär? Vad tycker du om att göra då? Jag tycker egentligen inte om det, men om man tycker att personen ifråga beter sig konstigt är det klart det är okej..eller? Har du någon erfarenhet?

Ja, för att de var helt efterblivna och sådana slösar jag inte min tid på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anonyyym:

Hej. Jag har lite frågor

Vad lämnar du ut för uppgifter till folk på internet? (alltså om de är okända)

Tankeverkstad förnamn och msn, ibland

Hur mycket tid/per dag spenderar du framför datorn/kontaktsidor?

[blush]

Vad är du ute efter? Vänskap/förhållande, eller bara någon att chatta med?

Bollplank i de flesta former

Om du t,ex ger ut din msn eller mobilnummer, vad vill du prata om med den personen? Vill du lära känna honom elr henne för att så småningom träffas?

Bror på, beror på

Spelar det någon roll om personen bor nära dig eller långt bort?

Nej.

Tänker du på riskerna med internet?

Kan göra det efter behov.

Vad skulle du göra om en kille/tjej ville att du skulle ta nakenbilder på dig själv och visa bara honom/henne? Om du hade lite såna känslor för personen menar jag..alltså om ni hade chattat ett tag och så. Hur skulle du reagera?

Nobba. Visade upp min fot i intersportstrumpa för en fotfetishist en gång, han gillade när man viftade på tårna.

Hur har du avslutat olika internetkontakter? Om du har gjort det? Har du någonsin slutat höra av dig bara sådär?

Nä, mer kvicksand. Qiksnd

Vad tycker du om att göra då?

Blåbärspaj.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lishaa:

öppen som 1 bok

öppen på vilket sätt?[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

öppen på vilket sätt?

visste attt du skulle skriva så kebuuuuu:PPP


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anonyyym:

Hur beter du dig på internet?

Det beror på vilket humör jag är på, men är för de mesta snäll! [y]


   
SvaraCitera

Beter mig så odrägligt det bara går.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lishaa:

visste attt du skulle skriva så kebuuuuu:PPP

så du teasar mej bara eller?[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

as col.t

t


   
SvaraCitera

Vad lämnar du ut för uppgifter till folk på internet? (alltså om de är okända)
Namn, ålder och email.

Hur mycket tid/per dag spenderar du framför datorn/kontaktsidor?
0-7 timmar varierande, inga kontakter sider (förutom bdb).

Vad är du ute efter? Vänskap/förhållande, eller bara någon att chatta med?
Någon att chatta med och dela sina åsikter med, utvecklas så småningom till vänskap.

Om du t,ex ger ut din msn eller mobilnummer, vad vill du prata om med den personen? Vill du lära känna honom elr henne för att så småningom träffas?
Dom jag addar har jag mest något gemensat som jag pratar med dom om.

Spelar det någon roll om personen bor nära dig eller långt bort?
Nepp.

Tänker du på riskerna med internet? Inte såhär på forum då, utan mer att man tar kontakt med folk på random sidor.. det kan ju vara vem som helst. Även fast man har sett nån i cam och pratat i telefon så kan det faktiskt vara fejk. Inget är omöjigt.
Förmodligen, har skyddad adress så mitt namn på sökning ger inte ett skit.

Vad skulle du göra om en kille/tjej ville att du skulle ta nakenbilder på dig själv och visa bara honom/henne? Om du hade lite såna känslor för personen menar jag..alltså om ni hade chattat ett tag och så. Hur skulle du reagera?
Skulle aldrig visa dicken på kort, om dom så gärna vill se den och jag vill visa den blir det IRL.

Hur har du avslutat olika internetkontakter? Om du har gjort det? Har du någonsin slutat höra av dig bara sådär? Vad tycker du om att göra då? Jag tycker egentligen inte om det, men om man tycker att personen ifråga beter sig konstigt är det klart det är okej..eller? Har du någon erfarenhet?
Mina internetrelationer tinar bort allt eftersom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

så du teasar mej bara eller?

mmmmmmmm:P


   
SvaraCitera