Aviseringar
Rensa alla

HUR BLIR DU PÅ FYLLAN?


Ämnesstartare

Sho folks -- tell me hur ni blir när ni dricker, krökar, super, hinkar, u name it!

Jag blir ärligt talat jobbig. Jag skriker, ska HEEELA tiden avbryta samtal för att jag själv vill vara med, ska se allt som händer och vill att alla ska gilla mig, vilket folk stör sig på. Men jag vill ju inte sluta dricka.. jag vill ändra på mig, men hur?

Jag vill vara den där sköna typen som lixom go with the flo och blir sådär härligt packad.. glad och framåt! Jag blir mest arg och jobbig... inte så najs.

Så vänner, tell me om hur ni blir? Maybe some tips på hur jag ska ändra mitt beteende?

KISSES[tard]


   
Citera
Ämnesetiketter

känner mig mindre "socially awkward" men håller fortfarande käft. [cute]


   
SvaraCitera

hemsk


   
SvaraCitera

drick inte så mycket så har du kontroll


   
SvaraCitera
Flash

Jg blir inte "full"..


   
SvaraCitera

ingen aning u


   
SvaraCitera

Mitt huvud blir liksom tungt efter ett tag och jag sätter mig och stirrar i golvet och håller tyst i tron att alkoholens effekt på mig då blir mindre uppenbar, problemet är att jag vanligtvis pratar en hel jävla massa och springer runt. [zzz]


   
SvaraCitera

Blir typ normal, det är obehagligt


   
SvaraCitera

är ingen större skillnad, tycker inte det är så jäklar roligt att supa faktiskt...


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Forum AKTUELLT/Övriga aktuella nyheter och händelser


   
SvaraCitera

Beror på. Senast blev jag tydligen ganska rolig trots att jag inte ens kunde stå. [confused]


   
SvaraCitera

Studsboll.


   
SvaraCitera

blir jävligt trött


   
SvaraCitera

Jag blir liksom ialdrig riktigt full utan bara lite flummig och.. vääldigt hångelsugen, hehe [wink]


   
SvaraCitera

Alfen:

är ingen större skillnad


   
SvaraCitera