Aviseringar
Rensa alla

HUR BLIR DU PÅ FYLLAN?


Mysig. [shake]


   
SvaraCitera

Pinsam, fast egentligen inte mer än andra. Säger skummare grejer än vanligt och brukar hamna i knäet på random typer. Sluddrar kanske lite.


   
SvaraCitera

säger saker jag inte skulle göra om jag vore nykter
har lättare att prata med folk

men är egentligen ganska normal, var längesen jag hade en riktig fylla då jag gjorde dumma grejer


   
SvaraCitera

fnissig och jobbig och klängig och ringer folk jag inte borde när det blir för mycket.
glad när det blir lagom.


   
SvaraCitera

Den killen som sitter i soffan och bara ser skön ut men egentligen vill jag bara undvika att jag mår så jävla illa. [blush]


   
SvaraCitera

Emopinglan13:

Den killen som sitter i soffan och bara ser skön ut men egentligen vill jag bara undvika att jag mår så jävla illa. [blush]

[love]


   
SvaraCitera

Föredrar weed, men jag blir typ lite mer pratglad osv.


   
SvaraCitera

Blir inte sådär jobbigt social och skrikig. Blir mest bara trött och varm.


   
SvaraCitera

Blir översocial. Har också märkt att jag brukar sno andra människors dricka, även om jag redan har eget. [confused]


   
SvaraCitera

blir snygg, smart och trevlig.


   
SvaraCitera

haha jag blir typ skitflummig och hoppar runt som en galen kamel och e jävligt social ^^ finns igentligen inga tips man är som man är och påverkas olika ;p


   
SvaraCitera

Oj, vet inte riktigt om jag själv kan svara på det. Ibland blir jag introvert, trött som fan och vill helst bara stirra ner i golvet.

Inne på krogen är jag allt annat än social, pratar inte med nån om jag inte blir tilltalad i stort sett.

Alkohol är rätt b. Antingen är jag bara precis som vanligt, men sluddrar mer. Eller så dricker jag för mycket och är bara jobbig?


   
SvaraCitera

jävligt dryg, men det märker jag inte på förens dan efter när jag tänker tillbaka...


   
SvaraCitera

Det beror på. Alkohol förstärker känslor. Är jag glad blir jag gladare, är led ledsen, arg... ja du förstår. Generellt sätt blir jag aningens mer pratglad och snackar ofta om saker som jag inte borde hehe


   
SvaraCitera

Dunno? Inte smartare iaf. Pratar dock mer.


   
SvaraCitera