Aviseringar
Rensa alla

Hur blir jag av med henne?


Ämnesstartare

om du inte vill vara med henne och tycker hon är jobbig, varför bryr du dig då om hon cuttar sig eller inte ? jag tror såhär att du bryr dig inte egentligen och det ger dig dåligt samvete eftersom du "borde" bry dig, därför låtsas du.
skit i henne bara, hon hade väl nya kompisar nu sa du. eller alltså, börja dissa henne mer och mer tillslut kommer hon fatta eller lessna själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej, tack.


   
SvaraCitera

MinorPenta:

En dag när jag sjöng för henne sa hon att hon skulle sluta cutta sig.

mycket kul, mycket jävla kul.


   
SvaraCitera

Det är svårt det där du kan ju försöka prata med henne och säga hur du känner men jag vet inte om det leder någon stans. Samtidigt så om du inte tycker om henne borde du sluta att vara med henne men jag tror inte att du ska ingrorera henne, alla förtjänar att bli bemötta med respekt därför är det bättre att säga som det är till henne, hon blir säkert jätte ledsen men det är inte så mycket att göra åt det

Lycka till [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

åh, de är en svår situation detdär ju. Men att sakta dra sig ur brukar fungera. Att man inte bara bryter kontakten direkt av utan att man lite helatiden drar sig undan från henne, kanske?


   
SvaraCitera

MinorPenta:

Hade du skrivit det där om det stod att jag var 20 år? HATAR att bli dömd efter min ålder.

Nej för då hade du aldrig ens gjort denna tråd,
då hade du insett att man pratar med personen och kanske löser det, eller går skilda vägar,[bigcheers]


   
SvaraCitera

hon är i enormt behov av hjälp annars berättar man inte sin livshistoria sådär.. ta kontakt med skolkuratorn och säg vad du vet.


   
SvaraCitera

Säg som det är, att du inte vill såra henne, men att hon måste ta tag i sina problem, säg att du inte mår bra av all detta.

Detta är det enda rätta, du måste ändå tänka till dig själv, det du kan göra är att erbjuda dig att hjälpa henne om det är något hon vill ha hjälp med, säg att du ställer upp för henne om hon behöver hjälp. Var bara dig själv, och ärlig i dina handlingar, det kanske tar ett tag innan det löst sig och jag förstår att de e jobbigt, men se det som att du kanske gör något bra, går det inte så kan du iaf trösta dig med att du försökt, även du kan ju ta kontakt med en kurator för att pratat igenom detta.

Hoppas det löser sig! [smile]


   
SvaraCitera

Varför sjunger du för folk?
Du verkar ha något mystiskt för dig.


   
SvaraCitera

Blade Runner:

Varför sjunger du för folk?
Du verkar ha något mystiskt för dig.

Sebastian [bigsmile]


   
SvaraCitera

Stephen:

Sebastian

Lägg av. Du är sluut nu. Man beter sig inte som du gör.


   
SvaraCitera

MinorPenta:

Jag

MinorPenta:

verkade rätt så cool

MinorPenta:

som rökte och sånt

MinorPenta:

Jag

MinorPenta:

cutta

MinorPenta:

hon Och hennes

MinorPenta:

mig

[cute]
Så pass?


   
SvaraCitera

Blade Runner:

Lägg av. Du är sluut nu. Man beter sig inte som du gör.

JAG SKA HA MIN MAT!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mal ner henne i en köttkvar och servera hennes föräldrar en god måltid [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

n*


   
SvaraCitera