Aviseringar
Rensa alla

Hur blir jag proffs?


Ämnesstartare

Tja jag är en kille i 16 års åldern och vill bli fotbolls spelare. Jag spelar just nu för stuvsta IF:S 99:or (inget 98 lag) har tidigare spelat i Djurgården lag 2. Jag spelar som målvakt och är jävligt bra på det. Jag har katt lika reflexer, bra spänst , snabb och tvekar inte. Men vad jag än gör så kan jag inte bli scoutad när det bara föräldrar och det är svårt att få uppmärksamhet när man är målvakt när det utespelarna som får all uppmärksamheten.  jag har vad som krävs det vet jag. Jag tränar regelbundet och går på målvakts träningar. Vad ska jag göra?


   
Citera
Ämnesetiketter

Är väldigt svårt att synas som målvakt, oavsett hur bra man är tyvärr. Vet tex massa namn i landslaget men har ingen aning om vem målvakten är.
Har själv varit målvakt men tappat intresset just för att det inte var lika mycket spel och jo jag kanske ville synas Rodnar
Låter som att du tränar bra, far på läger för målvakter och hoppas på det bästa. Är skitsvårt att bli en av eliten


   
SvaraCitera

Hade polare som vann Gothia. Flera av dessa försvann snabbt till större lag. Tror det är den bästa chansen. Att spela i ett lag som utmärker sig.


   
SvaraCitera