Aviseringar
Rensa alla

Hur blir man av med ofrivilliga känslor?


Ämnesstartare

Efter många om och men har jag tagit förnuftet till fånga (tillräckligt mycket dvs) för att inse att jag har känslor som inte borde vara där, då de inte gör någon nytta. Min fråga är nu, hur gör jag mig av med dem? Har försökt både att ge dem cancer och förkylningar. Har även provat att bränna dem och göra dem falska, tryckt undan dem i ett litet skåp och undvikit den utlösande faktorn men de försvinner verkligen inte.

min fråga är nu, hur blir jag av med dem smärtfritt? Helst dock för all framtid dårå.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

man pressar fram dom så hårt att psyket inte orkar med dom mer och då tränger bort dom totalt,fast är nog lite jobbigt. Jag litar på hypnos ialf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

man pressar fram dom så hårt att psyket inte orkar med dom mer och då tränger bort dom totalt

har ju provat det men jag dras på något sätt ändå till den utlösande faktorn och så är jag körd igen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså förlåt, men jag kan inte hjälpa att jag är så jävla snygg. [sad]


   
SvaraCitera

Man undviker allt som påminner en om det och sen löser tiden problemet åt en. Detta kan dock ta 20 år, men jag vet ingen annan grej som funkar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BreakTheAuthority:

Alltså förlåt, men jag kan inte hjälpa att jag är så jävla snygg. [sad]

huh?

uppenbar:

Man undviker allt som påminner en om det och sen löser tiden problemet åt en. Detta kan dock ta 20 år, men jag vet ingen annan grej som funkar.

Tiden löser absolut inga problem. men alltså utan att bli för privat så går det inte att radera allt om denne person, vi är nämligen kompisar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lilasmet:

huh?

Dåligt skämt. [blush]

Menade att du var kär i mig. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BreakTheAuthority:

Dåligt skämt. [blush]

Menade att du var kär i mig. [cute]

jag förstod, men du ahr fel[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lilasmet:

jag förstod, men du ahr fel[smile]

Jag vet, jag skojade. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

asså för det första, man sitter inte på UM och gräver i det.

för det andra gå ut o träna fjortis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lilasmet:

min fråga är nu, hur blir jag av med dem smärtfritt? Helst dock för all framtid dårå.

Jag tror inte man kan bli av med dem de måste bearbetas. Jag har försökt gömma undan dem riktigt länge nu. Var känslolös i några år, tillät inte mig känna något eftersom att det gjorde ont. Det slår tillbaka på en senare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brukar strunta i dom bara[smile]

BreakTheAuthority:

Alltså förlåt, men jag kan inte hjälpa att jag är så jävla snygg.

Trodde du gjorde dej snygg för mej[sad][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lilasmet:

jag har känslor som inte borde vara där

Hur menar du då? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hittar en hobby.


   
SvaraCitera

lilasmet:

min fråga är nu, hur blir jag av med dem smärtfritt? Helst dock för all framtid dårå.

Pallar inte att läsa allt just nu. Men Jag brukar skriva av mig. Skapa en blogg eller liknande där du vet att ingen kan läsa. Och så skriver du ALLT du kommer att tänka på. Förklara dig det du vill förklara.
Det sköna är att du inte måste skriva så det är förståligt. Ingen måste förstå.


   
SvaraCitera