Aviseringar
Rensa alla

Hur blir man en sån totalt störd människa


Ämnesstartare

Har tänkt på det, varifrån kommer alla helt jävla galet störda personer? Sånna som aldrig kan få ett riktigt jobb, är misslyckade socialt sett, är dumma i huvudet, verkar efterblivna i andras ögon och irriterar folk till vanvett vid närmare kontakt?

Har själv stött på flera sådana personer som verkar vara som hämtade från en annan planet. Det är som om de inte förstår några av de sociala regler människor har eller så skiter de helt enkelt i dem. Vad är det för fel på dem? Egentligen??

Hoppas ni fattar vad jag menar.

Observera att jag inte talar om uppenbart psykstörda personer, eller folk med andra uppenbara handikapp. Jag menar sånna som är på gränsen, så att de slinker igenom på något sätt ändå, men lever i periferin på grund av att de aldrig lyckas ta sig in i samhället.


   
Citera
Ämnesstartare

sexig_matilda:

Har tänkt på det, varifrån kommer alla helt jävla galet störda personer? Sånna som aldrig kan få ett riktigt jobb, är misslyckade socialt sett, är dumma i huvudet, verkar efterblivna i andras ögon och irriterar folk till vanvett vid närmare kontakt?

Vi kommer från internet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sexig_matilda:

å att de slinker igenom på något sätt ändå,

De har flyt [cute]


   
SvaraCitera

Man följer regler.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vi är oss själva.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sexig_matilda:

Har tänkt på det, varifrån kommer alla helt jävla galet störda personer? Sånna som aldrig kan få ett riktigt jobb, är misslyckade socialt sett, är dumma i huvudet, verkar efterblivna i andras ögon och irriterar folk till vanvett vid närmare kontakt?

Kanske är smartare än andra egentligen som vägrar spela sociala spel och leva På spåret-liv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag undrar samma sak! Jag känner en person som är så, denne e pykisk störd men ändå inte [mad]


   
SvaraCitera

"Åh nej, vad ska jag göra? Jag gör nog som alla andra."


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fejlarn:

"Åh nej, vad ska jag göra? Jag gör nog som alla andra."

saken är den att det inte är något som tyder på att personerna i fråga har gjort medvetna val, eftersom deras liv ofta är jävligt miserabla


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför kom du tillbaka? :<


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du är alltid så taskig mot mej[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Varför kom du tillbaka? :<

inte för din skull iaf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Du är alltid så taskig mot mej

varför har jag varit taskig mot dig nu


   
SvaraCitera

normalitet är överskattat...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sexig_matilda:

varför har jag varit taskig mot dig nu

skriver att det är fel på mej bl.a[no-no]


   
SvaraCitera