Forumet - hur blir man kändis?

hur blir man kändis?

3680 0 42

Spana också in:

hihi. du är jättesöt.

men om du vill bli känd via youtube så är no inte detta rätta sättet. du måste göra något som ingen annan har gjort. som hanna w, hon sa en massa provocerande saker i sina videos och fick en jävla massa haters, och efter ett tag fick hon även fans. nu har hon en fett stor blogg och är känd.

fundera ut något som ingen tidigare gjort. ett sätt är att få folk att gilla dig, ett annat är att få folk att hata dig haha [wink]
den ensamme:

jag vill inte att folk ska hata mig men vad ska jag göra för att få tittare när jag har gjort det, det är det jag mest undrar...

fast nu misstolkade du.
du måste inte få folk att hata dig, du kan göra tvärtom också. fast det är mer fegspel.
då får du typ försöka få sympatier lr nåt, genom att säga att du vart jättemobbad hela livet o blir nerslagen varje dag lr nåt.

om du inte har en oerhört mindblowing talang som du kan visa upp.

bloggvideos försvinner bara i mängden. en till liten vattendroppe i ett jävligt stort hav.
patrick bateman:

nu vill jag inte låta överoptimistisk. men inte alltid. gäller bara att vara speciell på ett riktigt bra sätt som får folk att bli intresserade. man får inte göra nåt som andra gjort tusen gånger innan. sen tar man det från där.

jag lever andas och bor på youtube:-P alla dem kända på yt nämner iaf sex i minst en av deras videor. är bara att acceptera att människor gillar dirty talk :-( om jag ska va ärlig så tkr jag själv att de kan va kul med folk som misstolkar och sånt:-P