Aviseringar
Rensa alla

hur blir man kändis?


Ämnesstartare

du har din första prenumerant nu:-) Me!:-D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

it's all about sex, honey:-(

nu vill jag inte låta överoptimistisk. men inte alltid. gäller bara att vara speciell på ett riktigt bra sätt som får folk att bli intresserade. man får inte göra nåt som andra gjort tusen gånger innan. sen tar man det från där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

nu vill jag inte låta överoptimistisk. men inte alltid. gäller bara att vara speciell på ett riktigt bra sätt som får folk att bli intresserade. man får inte göra nåt som andra gjort tusen gånger innan. sen tar man det från där.

jag lever andas och bor på youtube:-P alla dem kända på yt nämner iaf sex i minst en av deras videor. är bara att acceptera att människor gillar dirty talk 🙁 om jag ska va ärlig så tkr jag själv att de kan va kul med folk som misstolkar och sånt:-P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

du har din första prenumerant nu:-) Me!:-D

Tack 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den ensamme:

Tack 🙂

ingen fara:-) har också en kanal så vet hur svårt de är:-P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den ensamme:

Tack 🙂

random men hmm vet inte vrf jag gör de:-P tkr de är kul bara^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

>


   
SvaraCitera

det finns en sak till du kan göra.
vara jävligt snygg och kunna mycket om skönhet. samt ha en behaglig röst och en cool accent.
älskar lizlizlive.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gör dig känd för något som du kanske kan göra bra för andra människor i en utsatt position och som kanske även får en att känna sig bättre om sig själv. Det finns ofta något man kan göra. Det finns ett exempel om en som skrev i suicidewatch på reddit (en subreddit för människor med självmordstankar). Han var en man med svåra självmordstankar som blev allra starkast kring tider som julafton och sådär och han var påväg att göra ett försök någon jul för några år sen. Men så valde han att strunta i det och gick ut i kylan och började tillaga mat som han sedan gav till hemlösa. Han gjorde det till en tradition att varje julafton stå där ute i kylan och laga mat åt hemlösa. Detta blev hans räddning och fick han att komma över sina problem samt att han blev lite av en lokalkändis och en stor inspiration för andra. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men jag måste ha tillgång till det jag gör, och jag har inte de kontakter eller pengar så det är mina begränsningar. så jag måste fundera på vad jag ska göra utan att stöta på problem som jag inte kan lösa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den ensamme:

Jag vill bli kändis [bigsmile] men vet inte hur, förslag??

Gör bort dig på Idol eller något dylikt program.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bli polare med Bingo Rimér så blir du kändis [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha nej.


   
SvaraCitera
Sonya

om du vill ha många följare på din kanal måste du prata om saker som många vill höra och något nytt o så antar jag[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

jag lever andas och bor på youtube:-P alla dem kända på yt nämner iaf sex i minst en av deras videor. är bara att acceptera att människor gillar dirty talk 🙁 om jag ska va ärlig så tkr jag själv att de kan va kul med folk som misstolkar och sånt:-P

haha jag är också ofta på youtube, finns massvis med folk som klarar sig utan sex som gör parodier och roliga klipp. ta Brocks dub t.ex. mycke rolig kille som gör parodier om rebecca black, star wars och allt möjlighet. klart det finns sex där men inte som huvudsak. sen har du rätt i att alla gillar det men det finns gränser, tycker jag. [smile]


   
SvaraCitera