Aviseringar
Rensa alla

Hur blir man kär i en tjej?


Ämnesstartare

typ, lättaste grejen i världen :s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lífþrasir:

du kanske inte är tjejsexuell?  Ledsen

Gråter
Hur blir jag det? Vet du?

Tickstart:
typ, lättaste grejen i världen :s

Hjälp mig!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös: Hur blir jag det? Vet du?

Jag vet inte, testa dig fram lite med att kramas och mysa med flickor och se vad som händer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lífþrasir:

Jag vet inte, testa dig fram lite med att kramas och mysa med flickor och se vad som händer

Har testat att kyssa 3 st och kramats jättemycket och massor sådant men händer ingenting.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brukar försöka hitta någon som är förlovad, religiöst fanatisk, lesbisk eller på annat sätt svåruppnåelig då brukar man bli det ganska lätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:
Brukar försöka hitta någon som är förlovad, religiöst fanatisk, lesbisk eller på annat sätt svåruppnåelig då brukar man bli det ganska lätt.

Inte för mig 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

Inte för mig 🙁

Jobbigt man kan förälska sig i någon annan också men då brukar man få forcera till det lite.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lycka till kompis!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Jobbigt man kan förälska sig i någon annan också men då brukar man få forcera till det lite.

Ja, får väl försöka hitta någon som lockar mig och sedan tvinga mig att bli kär i henne?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

Ja, får väl försöka hitta någon som lockar mig och sedan tvinga mig att bli kär i henne?

Ja, mer kvinna a kvinnakärlek åt folket. Tycker du är förtjänt av det, bättre än någon sån där äcklig karljävel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför vill du det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös: Det låter vettigt. Hmm.. kanske kan tvinga mig att bli homosexuell. Går det tror du?

ja det borde gå, en människa kan ju lära sig att bli upphetsad av jagvetintevad 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag tror inte det går att bli kära i tjejer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Ja, mer kvinna a kvinnakärlek åt folket. Tycker du är förtjänt av det, bättre än någon sån där äcklig karljävel.

Ja. Tack! 

df rqp:
varför vill du det

För att jag vill bli kär men inte i en kille.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iskall:

ja det borde gå, en människa kan ju lära sig att bli upphetsad av jagvetintevad 

Oj.. vet du hur?

Anura:
jag tror inte det går att bli kära i tjejer.

Varför tror du inte det?


   
SvaraCitera