Aviseringar
Rensa alla

hur blir man mindre utseendefixerad?


Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

jag har gått till skolan osminkad i en vecka nu. ingen skillnad alls bland klasskompisar osc, blir behandlad som vanligt 😛

Jag har gått till skolan osminkad i 15 år. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zwift:

Jag har gått till skolan osminkad i 15 år. [crazy]

aha xD
haha. men på vilket sätt är du utseendefixerad då? [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

aha xD
haha. men på vilket sätt är du utseendefixerad då?

Jag ser ner på folk jag anser fula. Jag mår dåligt om jag inte tränar varje dag, om jag äter onyttigt. Spenderar mer än jag har råd med på kläder. Funderar seriöst på att börja bruka anabola steroider och att plastikoperera mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zwift:

Jag ser ner på folk jag anser fula.

hur ser en ful person ut enligt dig?

Zwift:

Jag mår dåligt om jag inte tränar varje dag, om jag äter onyttigt. Spenderar mer än jag har råd med på kläder. Funderar seriöst på att börja bruka anabola steroider och att plastikoperera mig.

det där sista kan du ju skita i höll jag på att säga 😛
men alltså, om du tränar varje dag så borde du redan vara rätt vältränad. och vem köper du kläderna för, din egen skull eller för andra?


   
SvaraCitera

Zwift:

Har börjat inse att jag börjar bli alltför utseendefixerad och att det nog inte är så positivt i alla lägen så frågan är hur bryter man detta mönster? Eller behövs det inte brytas?

Man försöker uppskatta andrea delar av en person än hans utseende?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

hur ser en ful person ut enligt dig?

Går inte att svara på. [crazy] Men de flesta är fula tycker jag.

enhimmelskdrog:

men alltså, om du tränar varje dag så borde du redan vara rätt vältränad. och vem köper du kläderna för, din egen skull eller för andra?

Min egen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zwift:

Min egen.

iofs är kläder en last även för mig men det är dumt att lägga mer pengar än nödvändigt på det [no-no] det är bra att du har insett att du gör det iaf, då blir det lättare att sluta.

Zwift:

Men de flesta är fula tycker jag.

aha, för mig är det tvärtom xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

aha, för mig är det tvärtom xD

gött 🙂

Man blir oftast gåt när jag rör mig bland folk, finns ju nästan alltid nån het iaf. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zwift:

Man blir oftast gåt när jag rör mig bland folk, finns ju nästan alltid nån het iaf. [smile]

haha , jo [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

VISA EN BILD PÅ DIG ISTÄLLET [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zwift:

Eller behövs det inte brytas?

Nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur kloka och erfarna alla dessa umare än försöker verka vara så kan jag garantera att varenda en är precis lika mycket utseendefixerade som du och jag.

Ha en bra dag. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

VISA EN BILD PÅ DIG ISTÄLLET

Varför det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dåren:

Hur kloka och erfarna alla dessa umare än försöker verka vara så kan jag garantera att varenda en är precis lika mycket utseendefixerade som du och jag.

Varför är de flesta så fula då? [confused]


   
SvaraCitera