Aviseringar
Rensa alla

hur blir man överklass?


Ämnesstartare

jag har allt, en fin villa i danderyd, pengar, (ingen bil än)

saknar dock det kulturella, vill inte framstå som en nyrik som flashar massa pengar. har också fel hudfärg (brun)
 GEG8UsJTzf8l.jpg

har försökt skaffa överklassflickvän men dom ser mig inte som pojkvänsmaterial, dom vill bara ha sex

tips`?


   
Citera
Ämnesstartare

byt namn till leman bennerkraupt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:
byt namn till leman bennerkraupt

Känns lite try hard. Nyrika brukar göra sånt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Misstänker att du har både fel föräldrar och fel hudfärg för att kunna bli överklass i Sverige. Varför inte testa och bli överklass i NIgeria?   Mycket glad

Överklass är inget man "blir" utan vanligtvis antingen något man arbetar sig upp till eller föds in i på grund av släkttavla. 


   
SvaraCitera
Kudhos

Har du någonsin vaskat en Armagnac de Montal hemma i köksvasken på en tisdag? Inte ens druckit något ur den? Bara vaskat. Det är ett viktigt steg i processen mot överklass mitt barn. 

http://www.systembolaget.se/Sok-dryck/Dryck/?sortfield=Default&sortdirection=Ascending&hitsoffset=0&page=1&searchview=All&varugrupp=Armagnac&groupfiltersheader=Default&artikelId=377463&varuNr=86722&filters=varugrupp%2c )


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos:
Har du någonsin vaskat en Armagnac de Montal hemma i köksvasken på en tisdag? Inte ens druckit något ur den? Bara vaskat. Det är ett viktigt steg i processen mot överklass mitt barn. 

http://www.systembolaget.se/Sok-dryck/Dryck/?sortfield=Default&sortdirection=Ascending&hitsoffset=0&page=1&searchview=All&varugrupp=Armagnac&groupfiltersheader=Default&artikelId=377463&varuNr=86722&filters=varugrupp%2c )

aldrig faktiskt. 


   
SvaraCitera
Kudhos

lmaomynigga:

aldrig faktiskt. 

Därför är du medelklass.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TOR:
Misstänker att du har både fel föräldrar och fel hudfärg för att kunna bli överklass i Sverige. Varför inte testa och bli överklass i NIgeria?   Mycket glad

Överklass är inget man "blir" utan vanligtvis antingen något man arbetar sig upp till eller föds in i på grund av släkttavla. 

min familj är dock vit


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos:

Därför är du medelklass.

däremot har jag antika möbler hemma (ingen aning om var de kommer ifrån men de är tydligen fina)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TOR:
Misstänker att du har både fel föräldrar och fel hudfärg för att kunna bli överklass i Sverige. Varför inte testa och bli överklass i NIgeria?   Mycket glad

Överklass är inget man "blir" utan vanligtvis antingen något man arbetar sig upp till eller föds in i på grund av släkttavla. 

är ättling till en ärkebiskop samt en statschef, det var inte så jättelänge sen, går fortfarande på adliga släktmiddagar dock


   
SvaraCitera
Kudhos

lmaomynigga:

däremot har jag antika möbler hemma (ingen aning om var de kommer ifrån men de är tydligen fina)

"Wow" 

vem har inte antika möbler?Rullar ögonen


   
SvaraCitera
Exner

Varför vill du "bli överklass"?


   
SvaraCitera
Exner

Kudhos:

vem har inte antika möbler?Rullar ögonen

schtek


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos:

"Wow" 

vem har inte antika möbler?Rullar ögonen

vet inte, vem dricker inte fransk smörja? känns inte som något viktigt att göra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exner:
Varför vill du "bli överklass"?

mindervärdeskomplex pga min ras, vill kompensera med nåt annat


   
SvaraCitera