Aviseringar
Rensa alla

hur blir man populär i skolan


Ämnesstartare

Kudhos:
alla coola har siffror i sina namn, d4nn3_c4r5 

haha va vad kommer du med? 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Danne_cars:

men jag gillar att typ vara högljud o dampa lite så haha 😉

Du gör redan allt du behöver göra. Det är bara att vänta på att det ska ta effekt Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sluta göra 😉 hela tiden så löser dt sig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

😉            


   
SvaraCitera

Vem fan vill vara populär när man kan vara metalhead? 

Nej men ärligt, känner du behovet av att vara "populär" eller att vara "cool", stanna upp ett tag och tänk på vad du säger. Betyder det att du ska vara någon annan än dig själv så tänker du fel. Var inte douchie, ärligt talagt, tro'tt eller ej, att vara schysst och rolig varar bra mycket längre än att skryta om vilket halsbloss man tog eller hur många bärs man drack.

Don't be cool, be you, because no one else can.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:

Du gör redan allt du behöver göra. Det är bara att vänta på att det ska ta effekt Tumme upp

vad menar du att vänta på rätt efekt? 🙂


   
SvaraCitera

Ha en utmärkande visuell stil som får andra att tappa hakan. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

linus333:
Vem fan vill vara populär när man kan vara metalhead? 

Nej men ärligt, känner du behovet av att vara "populär" eller att vara "cool", stanna upp ett tag och tänk på vad du säger. Betyder det att du ska vara någon annan än dig själv så tänker du fel. Var inte douchie, ärligt talagt, tro'tt eller ej, att vara schysst och rolig varar bra mycket längre än att skryta om vilket halsbloss man tog eller hur många bärs man drack.

Don't be cool, be you, because no one else can.

asså jag är fortfarande mig själv fast jag e bara lite cooolare 🙂


   
SvaraCitera

Danne_cars:

asså jag är fortfarande mig själv fast jag e bara lite cooolare 🙂

Så sluta ansträng dig, eller kan du ju typ utmärka dig. 

Jag har lyssnat på metal musik ett bra tag, har ungefär samma stil som han på min profilbild (spencer charnas) så folk brukar säga att jag klär mig som ett "metalhead".

Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

linus333:

Så sluta ansträng dig, eller kan du ju typ utmärka dig. 

Jag har lyssnat på metal musik ett bra tag, har ungefär samma stil som han på min profilbild (spencer charnas) så folk brukar säga att jag klär mig som ett "metalhead".

Tumme upp

Du är fel ute ju! 
aRVUD3f.jpg


   
SvaraCitera

Panda:

Du är fel ute ju! 

 00e94e54b65ff5d
Golden%20Gods%202014-4072-M.jpg

This is how you metal. Inte nån jädra emo skit! 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

linus333:

Så sluta ansträng dig, eller kan du ju typ utmärka dig. 

Jag har lyssnat på metal musik ett bra tag, har ungefär samma stil som han på min profilbild (spencer charnas) så folk brukar säga att jag klär mig som ett "metalhead".

Tumme upp

så du försöker säga till mig att jag ska sluta att anstränga mig  så att jag inte ska försöka att bli populär i skolan?


   
SvaraCitera

Bli vän med alfan på skolan. Börja bete dig och klä dig  som alfan, sedan börjar du ta hans plats.


   
SvaraCitera

Danne_cars:

så du försöker säga till mig att jag ska sluta att anstränga mig  så att jag inte ska försöka att bli populär i skolan?

Alltså, missuppfatta mig rätt, du ska inte behöva anstränga dig för att vara dig själv, är du inte "populär" såsom jag uppfattar det, är de bara bra. Jag var inte direkt den som hängde med alla, eller utmärkte mig i klassen, men i jämförelse med dem som gjorde fick jag vänner som jag har än idag, då de fick vänner som inte varar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

linus333: This is how you metal. Inte nån jädra emo skit! 😉

Inte för att vara sån men det heter 'metalcore' av en anledning. Bör absolut inte förväxlas med metal!Icke! Sånt här vetskap är av absolut vikt.


   
SvaraCitera