Aviseringar
Rensa alla

hur blir man populär med tjejer


time:
Finner populära (=ständigt överdrivet välvårdade och stöddiga) killar väldigt oattraktiva. Jordnära kreativa musiker med rufsigt hår for the win.

 Hej. Vill du gå ut med mig?


   
SvaraCitera
time
 time

Inget Namn:

 Hej. Vill du gå ut med mig?

Är smickrad, men är i ett monogamt förhållande. Rodnar


   
SvaraCitera

time:

Är smickrad, men är i ett monogamt förhållande. Rodnar

 Bättre lycka bästa gång för mig. Ska kanske rufsa till håret extra innan jag skriver. 


   
SvaraCitera

time: Finner populära (=ständigt överdrivet välvårdade och stöddiga) killar väldigt oattraktiva. Jordnära kreativa musiker med rufsigt hår for the win.

Konstnärstyper alltså? Avskyr sånna.


   
SvaraCitera

Fkpaw:
1676553.jpg?1385264946Du kommer aldrig ha tjejproblem igen. 

var hittade du den??     


   
SvaraCitera

fråga mina killar..


   
SvaraCitera

Patrick:

Konstnärstyper alltså? Avskyr sånna.

Väldigt mkt du verkar avsky, kan du inte säg lite grejer du gillar som omväxling.


   
SvaraCitera

Untouchable:

var hittade du den??     

Min instagram. Men finns på ebay, sök på cat crown så kommere nog


   
SvaraCitera

time:
Finner populära (=ständigt överdrivet välvårdade och stöddiga) killar väldigt oattraktiva. Jordnära kreativa musiker med rufsigt hår for the win.

Gärna såna som vägrar jobba så du kan vara som en morsa för dem va?


   
SvaraCitera

utstrålning. och det kan du ej köpa i affärn. sorri.


   
SvaraCitera

Fkpaw: Väldigt mkt du verkar avsky, kan du inte säg lite grejer du gillar som omväxling.

Nja, det håller jag inte med om. Grejen är den att jag bara ogillar konstnärstyper som går runt skäggiga, med håret som står åt alla håll, och någon grön militärjacka från sjuttio-talet. Samma typer som har det stökigt och snuskigt i sina hem och kanske är arbetslösa. Gillar inte sånna.


   
SvaraCitera

Patrick:

Nja, det håller jag inte med om. Grejen är den att jag bara ogillar konstnärstyper som går runt skäggiga, med håret som står åt alla håll, och någon grön militärjacka från sjuttio-talet. Samma typer som har det stökigt och snuskigt i sina hem och kanske är arbetslösa. Gillar inte sånna.

Du höll inte med sen babblade på om mer saker du ogillade. Finns det inget som gör dig lite glad ibland?


   
SvaraCitera

Patrick:

Konstnärstyper alltså? Avskyr sånna.

Inte förvånad. Allting relaterat till känslor eller konst är vidskepligt och ologiskt. Antagligen kan du förklara med en matematisk uträkning.


   
SvaraCitera

Inget Namn: Inte förvånad. Allting relaterat till känslor eller konst är vidskepligt och ologiskt. Antagligen kan du förklara med en matematisk uträkning.

Det var ju verkligen inte min poäng... men whatever floats in your boat.


   
SvaraCitera

Fkpaw:

Du höll inte med sen babblade på om mer saker du ogillade. Finns det inget som gör dig lite glad ibland?

Jag uttryckte bara min åsikt. Vad har du själv för åsikt om det?


   
SvaraCitera