Aviseringar
Rensa alla

hur blir man relevant?


Ämnesstartare

alla verkar ju vara så kända för nåt, och sen får dom så jävla mycket uppmärksamhet...hur gör man det? jag vill också ha uppmärksamhet men samtidigt bryr jag mig ju så jävla lite om andra, folk vänder sig aldrig till mig när dom har problem...har varken nån identitet eller några äkta vänner...har bara hög kvantitet men ingen kvalitet


   
Citera
Ämnesstartare

kvantitet är najs ju, det är nästan som att ha larvfötter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

the savior:

g ju så jävla lite om andra,

man får det man ger, eller vad de nu säger :◊


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bli konstig men på ett bra sätt då får du ju uppmärksamhet


   
SvaraCitera

the savior:

jag vill också ha uppmärksamhet

the savior:

bryr jag mig ju så jävla lite om andra

kan vara det


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

oatsreuvaue:

man får det man ger, eller vad de nu säger :◊

++1


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

kan vara det

ja men jag frågar ju alltid hur läget e...men kör aldrig den här ring mig om du vill prata ut det händer aldrig! men jag önskar jag då och då kunde få ett facebookinlägg istället för ett sms med bara en sån grej så folk liksom ser att "ahh den här killen är populär" och då har jag nåt att bygga på och med tiden kanske jag är fett poppis och kanske kanske KANSKE lite känd också


   
SvaraCitera

minuten man slutar oroa sig för att inte ha en tydlig personlighet så inser man att man faktiskt har det 🙂 Va bara sig själv och så länge du vågar ta plats så kommer din identitet att sticka ut, för ingen är som du!

oatsreuvaue:

man får det man ger, eller vad de nu säger :◊

Visa att du bryr dig om andra så kommer de lita på dig och dras till dig mer 🙂


   
SvaraCitera

the savior:

ja men jag frågar ju alltid hur läget e...

ALLA frågar hur läget är, det är typ världens ytligaste fråga om man inte känner varandra väldigt väl och kan vara ärliga mot varandra

the savior:

men jag önskar jag då och då kunde få ett facebookinlägg istället för ett sms med bara en sån grej så folk liksom ser att "ahh den här killen är populär" och då har jag nåt att bygga på och med tiden kanske jag är fett poppis och kanske kanske KANSKE lite känd också

...


   
SvaraCitera

Äh, vem bryr sig.
Lev och ha kul och sluta upp med vad eller om andra bryr sig om dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja ni har väl rätt. Antar att jag hakade upp mig i onödan häromdan men nu ska jag ändå isolera mig ett tag och bara gå på känsla, göra det man alltså känner för att göra, antar att resten kommer av sig själv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hej jag är en människa - > relevant


   
SvaraCitera