Aviseringar
Rensa alla

Hur blir man snygg?


Ämnesstartare

z i n:

Haha, ja såklart men jag tänkte mer att alla skriver vad tjejer vill ha.

Alla tycker det är snyggt med långt hår och skägg [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

z i n:

Haha, ja såklart men jag tänkte mer att alla skriver vad tjejer vill ha.

Well. INGEN vill ha någon med dåligt självförtroende [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Well. INGEN vill ha någon med dåligt självförtroende [smile]

Äh, sluta, det där är skitsnack.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klorofyl:

Äh, sluta, det där är skitsnack.

Så du tänder på att din flickvän klagar hur ful hon är?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klorofyl:

Alla tycker det är snyggt med långt hår och skägg [no-no]

Alla utom jag isåfall. [n]

Harpyja:

Well. INGEN vill ha någon med dåligt självförtroende [smile]

Inte ens om han är snygg? [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

z i n:

Inte ens om han är snygg?

Då kan man fastna för utseendet eller så kan an också fastna för personligheten. Jag menar bara att det är väldigt jobbigt att lyssna på andra när de klagar. Sen kan man ju också vilka hjälpa den personen att få tillbaka sitt självförtroende.

Men det hjälper ju inte att du sitter här och whinar. Skicka ett foto så får man se istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Så du tänder på att din flickvän klagar hur ful hon är?

Eh, nej, måste man tända på något bara för att det är något man accepterar i ett förhållande?

Din pojkvän har finnar, men du vill ha honom ändå DU TÄNDER PÅ FINNAR!!(?..)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klorofyl:

Eh, nej, måste man tända på något bara för att det är något man accepterar i ett förhållande?

Fel ordval kanske men jag syftade på att det dåliga självförtroendet var inte det som du drogs till, eller hur.
Visst så tror jag inte att han är så ful som han säger men har han så dåligt självförtroende så går han väl med kutad rygg, ser sig inte i spegeln, är sur jämt och ständigt vad-vet-jag.


   
SvaraCitera

Glöm inte att duscha så att du inte luktar "snjella, kåm o hjelp mig. Jag e russland och kan inte talla svenska pra".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

har han så dåligt självförtroende så går han väl med kutad rygg, ser sig inte i spegeln, är sur jämt och ständigt vad-vet-jag.

Äh.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Canarie:

Glöm inte att duscha så att du inte luktar "snjella, kåm o hjelp mig. Jag e russland och kan inte talla svenska pra".

Jag duschar varje dag och har parfym fast vet inte, man kanske luktar illa ändå ibland. [shake]

Harpyja:

Visst så tror jag inte att han är så ful som han säger men har han så dåligt självförtroende så går han väl med kutad rygg, ser sig inte i spegeln, är sur jämt och ständigt vad-vet-jag.

Jag ser mig helst inte i spegeln nej och jag har heller ingen kamera eller några bilder på mig så jag kan inte lägga upp det här...

Men jag går inte med kutad rygg och jag är inte sur jämt. [shake]


   
SvaraCitera

z i n:

Jag duschar varje dag och har parfym fast vet inte, man kanske luktar illa ändå ibland.

Lukta under armhåla. Känner du inte någon svettlukt så är det bra.
Om du använder parfym så ska det vara bra parfym som troligen kostar liten kosing mer än OKQ8:s skönhetsartiklar. Det får dock inte lukta för mycket, inte för mycket turk och inte för mycket snobb. Var laaaidback och lukta igenom parfyrmeriavdelningen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Canarie:

Lukta under armhåla. Känner du inte någon svettlukt så är det bra.

Ah, det brukar jag göra ibland för att kontrollera och det brukar inte lukta något fast då tänker jag att tänk så har man bara vant sig vid lukten och känner inte själv att man luktar illa? [n]

Och sedan ibland när man sitter med en massa andra personer så känner man att det luktar illa och så tänker man att tänk så är det ifrån mig lukten kommer! [censur]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SLUTA BRY ER SÅ MYCKET [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klorofyl:

SLUTA BRY ER SÅ MYCKET [cry]

Vad? Varför det? [surprised]


   
SvaraCitera