Aviseringar
Rensa alla

Hur blir man snygg?


Ämnesstartare

Slumpartad:

Mycket av fulheten hänger på hur man bär den.

Sant. Säg det till tjejen istället. Tror du också varit osäker i tonåren precis som hon är varför inte hjälpa till med ens erfarenheter istället för att trycka ner. Vill inte låta som nån slags mamma men blir lixom irriterad när såna kommentarer kommer, mår man dåligt och är känslig redan kan det vara den ända som behövs för att man ska tappa hoppet helt och lägga sig ner och låta alla andra stampa på en! Jag vet det själv.

Slumpartad:

Har jag styrt upp nu?

Japp du har iaf visat dig lite mogen pga att du inte kaxade tillbaka och att du insåg lite vad du gjort fel [bigcheers][bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du boostar ditt självförtroende. Alla kan vi vara vackra om vi bara ger oss fan på det.

Dessutom till att döma på din avatar är det verkligen inte utseendet det är fel på.


   
SvaraCitera

szara:

Japp du har iaf visat dig lite mogen pga att du inte kaxade tillbaka och att du insåg lite vad du gjort fel [bigcheers][bigcheers]

Alla är vi snälla inuti [wink] Nästan alla.


   
SvaraCitera

shakin my head:

Bra att slippa tänka på det då!

Skaffa dreadlocks. Typisk sån sak som kan höja snyggheten nå enormt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shakin my head:

det är jag på min profilbild förövrigt.

Det man ser ser jag inget fel på¨, tror det är din självbild du får jobba med istället för att förändra ditt utseende.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

szara:

Man tycker oftast att man är fulare än vad man egentligen är!

tack för att du står upp för mig! helt rätt det du säger, men grejen är den att det är så otroligt svårt att bygga upp självförtroendet när det ligger på botten. jag kan inte fokusera på bra saker med mitt utseende, eftersom jag är missnöjd med precis allt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

klä säjj schnöggt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slumpartad:

En passande frisyr gör liksom mycket mer än man kan tänka sig.

jag försöker verkligen, det kan jag lova. frisyren jag har just nu är resultatet av 4 hårblekningar, sen en akutklippning för jag höll på att tappa håret eftersom det var så slitet. nu kan jag inte göra någonting med håret typ. annars går det väl att byta stil och så. men då ska man ha rejält med pengar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

äh, i'd tap that.

Dold text: eller så kanske man inte får säga?


   
SvaraCitera

shakin my head:

men då ska man ha rejält med pengar.

Är väl bara ta steg för steg. Jag gjorde det på studiebidraget och överlevt [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

till att döma på din avatar är det verkligen inte utseendet det är fel på.

Macktorsken:

verkar inte ful, visa annan bild

Lounge fact:

sitter säkert i ditt huvud osv

tack hörni, det är rikigt snällt av er att säga sånt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shakin my head:

tack hörni, det är rikigt snällt av er att säga sånt.

Dude, häng lite på forumet. Jag är inte snäll. Jag är praktiskt taget Satan. Fråga vem som helst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

just det, en bild var det ja. det är en gammal bild om man kollar på håret och allt sånt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

glöm det, jag förstår inte ungdomar.se:s sätt att bifoga bilder. haha [wink]


   
SvaraCitera

Är hellre glad, social och lite ful. Om det är du på bilden har du väl inget att skämmas för.


   
SvaraCitera