Aviseringar
Rensa alla

Hur blir man snygg?


Ämnesstartare

Träna, och försök - jag vet att det inte är lätt -men försök att jobba med självförtroendet, sen äter du nog inte så bra med tanke på din hy, försök tänka på vad du äter. Det sämsta du kan göra är att banta, träna istället.


   
SvaraCitera

du säljer din själ till satan


   
SvaraCitera

En snygg hållning och ett stycke bra självförtroende, så har du kommit långt. För att visa vad jag menar;

dalig_hallning_landing_.jpg

Slutsats; du ser snyggare/stoltare ut och som om du har självförtroende om du har en bra hållning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

träna och få muskler så får du en stark och fin kropp och känner dig mer rakryggad. 

alla har olika kroppar och förutsättningar. kroppsbyggnaden kan vara smal, kurvig, rak m.m, men alla vältränade, fasta kroppar med muskler ser attraktiva ut. dessutom mår den som är vältränad både fysiskt och psykiskt bra. även under träningen då man får endorfiner (lyckokänsla, samma substans som utsöndras när du är kär) av träningen. man måste träna minst två gånger i veckan regelbundet för att få in vanan men det behöver inte ta mer än två månader om man anstränger sig och kämpar i början.

om du ska sluta med något, låt det vara socker. socker är det enda som din kropp inte behöver. det fungerar mest som ett slags gift. det gör att vi människor snabbt går upp i vikt och som känt, blir obotligt sjuka. jag kan inte tänka mig att det är bra för din hy heller. 

drick mycket vatten (men inte flera liter) och ät färsk frukt och grönsaker. skölj ansiktet med kallt vatten som avslut varje kväll och skifta mellan kallt och varmt i duschen. det får dina porer att öppna sig. först varmt för att öppna dem och rengöra, sedan kallt för att stänga dem. glöm inte bort att använda hudkräm.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För vissa människor så går det inte att göra sig snygg eller ens normal-look oavsett vad man gör. Man är helt enkelt född till att vara ful. För många defekter helt enkelt. Som jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man tänker sig snygg. Det du tänker är vad du blir.


   
SvaraCitera

jag är inte heller nöjd med mitt utseende men man måste försöka bli så bra man kan.

J

Du kan inte ändra totallt på ditt utseende och du kommer alltid ha samma "grund utseende". Framhäv dina ögon, lägg brun/svart kajal på halva övre fransraden för att få en intensiv och pigg blick! Gör något med håret, lägg på en ljusare/mörkare nyans, locka det, platta det, något sånt! Använd mascara, jag tror att alla tjejer är finare med lite mascara på överfransarna!För att gå ner i vikt måste du bestämma hur mycket du vill gå ner osv. Men försök att inte äta vita kolhydrater, socker osv. Frysta vindruvor är riktigt gott istället för godis t.ex. 80 % av din viktnedgång beror på hur du äter. Ät ca 5 gånger per dag och glöm inte att dricka mycket vatten! 


   
SvaraCitera