Aviseringar
Rensa alla

hur blir man...


Rosa
 Rosa
Ämnesstartare

...personen man vill vara?

Trodde att upphoppet ifrån 9:an till 1:an skulle ändra en del men det drog mig bara mer ner i vad jag ville ta mig upp ifrån [sad]

Det som är så jobbigt är att jag vet exakt vem jag vill vara men har inte ens varit i närheten av den [n]

jag kanske tänker för jävla mycket på allt.
Jag kommer inte vakna upp en morgon och va nån annan, det vet jag men jag tror ändå på det :3

Nått tips eller är man den man blivit under åldrarna 13-16? orkar inte med mig själv om det är så [cry]


   
Citera
Ämnesetiketter

du kan aldrig bli något annat än dig själv....


   
SvaraCitera

gonatt och lycka till[blush]


   
SvaraCitera

Vad är det för typ av förändringar du borde ha genomgått då menar du? Just nu är det lite oklart om du menar att du vill ha snyggare tuttar, en mer givmild och anspråkslös personlighet eller bli av med kanske en sjuklig blyghet. Utveckla dig.


   
SvaraCitera

Rosa:

Nått tips eller är man den man blivit under åldrarna 13-16? orkar inte med mig själv om det är så

Vad har du blivit?


   
SvaraCitera

Det tar ett tag.
Det tog mig lite resande, lite krigande och några år efter studenten så är jag nöjd och glad.
Jag är den jag vill vara, men jag gör inte det jag vill/borde göra.


   
SvaraCitera

man blir aldrig någon


   
SvaraCitera

Hur vill du vara?


   
SvaraCitera
Rosa
 Rosa
Ämnesstartare

dazed:

Vad är det för typ av förändringar du borde ha genomgått då menar du? Just nu är det lite oklart om du menar att du vill ha snyggare tuttar, en mer givmild och anspråkslös personlighet eller bli av med kanske en sjuklig blyghet. Utveckla dig.

Det känns som att jag är instängd i en bubbla där ingenting någonsin händer. Det är svårt att förklara :/
Vill ha en mer spännande personlighet, ett självförtroende stort nog att inte kolla ner i marken i plugget osv. Och att vara mer utåt. Jag anser mig själv som uberblyg, frågade faktsitk min vän häromdagen men h*n har inte den uppfattningen. Bara när vi först träffades.
jag vet inte...de är så svårt

S3ON:

Vad har du blivit?

inget som jag vill vara

dvärgkastarn:

Hur vill du vara?

Glad, social, intressant


   
SvaraCitera

Rosa:

Glad

Mår du dåligt så kan det ta tid att bli glad hela tiden, men det är aldrig för sent att börja. Tänk positiva tankar, ta reda på vad som gör dig glad och genomför det.

Rosa:

social

Här handlar det egentligen bara om att börja prata och umgås mer med folk. Det går också att öva upp.

Rosa:

intressant

Beror lite på vad du menar med intressant. Tror det är bäst om du gör något som du tycker är intressant, då kommer du nog framstå som mer intressant i andras ögon.

Luddiga svar kanske, men det är svårt när klockan är mycket och jag inte vet något om din situation.


   
SvaraCitera

Känner igen mig det där att vara instängd i en bubbla. Jag har allt jag vill ha nu, men jag mår dåligt ändå, känns som att mitt förflutna fortfarande hänger kvar och försöker kväva mig.

jag vill inte vara jag. jag vägrar inse att jag är jag.


   
SvaraCitera

Rosa:

Det känns som att jag är instängd i en bubbla där ingenting någonsin händer. Det är svårt att förklara :/ Vill ha en mer spännande personlighet, ett självförtroende stort nog att inte kolla ner i marken i plugget osv. Och att vara mer utåt. Jag anser mig själv som uberblyg, frågade faktsitk min vän häromdagen men h*n har inte den uppfattningen. Bara när vi först träffades.jag vet inte...de är så svårt

Har kan jag inte ge dig något bättre svar det än uppenbara. Du får våga utsätta dig för sådant, samla mod till att göra dom saker du vill göra och uppnå tills det känns enklare. Du har säkert en intressant personlighet redan, brukar finns dold även i dom grumligaste vattnen.


   
SvaraCitera