Aviseringar
Rensa alla

Hur börjar man prata??


kaosimitthuvud:
Jag har en crush på en kille i min skola, ser han varje dag osv. Skrev till honom förut på sms några gånger men av erfarenhet vet jag att det inte funkar i längden för mig om jag vill att något ska hända. Så jag vill börja prata med honom i skolan så något händer för jag är så trött på att vara olyckligt kär? Men hur gör man? Ska jag bara gå fram o börja snacka när han är med sina kompisar eller ska jag försöka gå fram när han går själv? Och vad ska man säga? Om jag inte börjar prata med honom snart blir jag GALEN!!!

Killar gillar snygga och tjejer som luktar gott enligt mig xD


   
SvaraCitera

kaosimitthuvud:
Jag har en crush på en kille i min skola, ser han varje dag osv. Skrev till honom förut på sms några gånger men av erfarenhet vet jag att det inte funkar i längden för mig om jag vill att något ska hända. Så jag vill börja prata med honom i skolan så något händer för jag är så trött på att vara olyckligt kär? Men hur gör man? Ska jag bara gå fram o börja snacka när han är med sina kompisar eller ska jag försöka gå fram när han går själv? Och vad ska man säga? Om jag inte börjar prata med honom snart blir jag GALEN!!!

Hur gamnal är du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

robinkpro:

Hur gamnal är du?

15


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

:-/

Hörde/såg han dig?

ja han såg mig helt klart, vi hade ögonkontakt i några sekunder innan så han visste att jag var där


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

update 2: spelade kort med mina och hans vänner förut och då pratade vi lite!! det är en början iallafall haha


   
SvaraCitera

kaosimitthuvud:
update 2: spelade kort med mina och hans vänner förut och då pratade vi lite!! det är en början iallafall haha

va min jag är 15 psssst ( om du är 15 .... SÅ ÄR JAG 15) skämta jag är en 01:a


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

robinkpro:

va min jag är 15 psssst ( om du är 15 .... SÅ ÄR JAG 15) skämta jag är en 01:a

hahah, är också 01:a lol


   
SvaraCitera