Aviseringar
Rensa alla

Hur botar man ett brustet hjärta?


Ämnesstartare

Mvh f13.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

man hittar en ny person som kan ge än mera. typ
Känslor försvinner aldrig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om ditt hjärta brister: laga det med Karlssons klister.

Annars hjälper mycket choklad tror jag.. och kramar, musik, mycket kramar, laga med annan slags kärlek.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förbannar demiurgen jehovah högljutt tills man känner sig nöjd


   
SvaraCitera
time
 time

Man dricker litervis med te, skriver av sig, listar alla anledningar till varför man inte bör slösa energi på personen i fråga och hånglar upp någon snygg!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man väntar och gör lite andra grejer tills man inser att man klarar sig utan personen.


   
SvaraCitera
Papper

Gör sånt som man gillar för att bli glad och göra sånt man inte gillar för att tänka på annat och uppskatta det roliga mer, I guess. ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bänk bärs o brudar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha vafaan.. [crazy]


   
SvaraCitera

man uttrycket det i färg, form, ljud. ljus.


   
SvaraCitera

Man kan inte det, man bara lär sig leva med det. Kanske hittar man nya förströelser att vara en känslokall jävel med.

Fast nä, så här:

Sov, träna, ät massor av onyttigheter, träna lite mer. Läs böcker. Städa. Prata med allt och alla. Skratta mycket, även när det inte är kul. Intala dig själv att du mår bra.


   
SvaraCitera

Kärlek är som en drog, så jävla farligt när man inte har tillgång till substansen. Abstinensbesvär multiplicerat med 10.

Pina dig igenom dagarna, lita på att det en dag kommer att kännas okej igen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spenderar massa tid med allt annat som finns i ens liv, typ ens vänner. Har aldrig uppskattat mina vänner så mycket som när jag och mitt ex gjorde slut!

Finns här kära du, det vet du!


   
SvaraCitera

Man försöker hålla sig sysselsatt med saker som får en på andra tankar. Nej det är inte så lätt utan man fastnar lätt där hemma men man får tvinga sig ibland. Läste väldigt mycket förra gången. Kändes sällan så lockande men tvingade mig till det och de första sidorna vid varje tillfälle mindes jag knappt för alla tankar som snurrade men när man till slut kom in i det kunde man slå ihjäl en hel kväll utan att tänka på allt det jobbiga 🙂

Så det är väl bara försöka med såna grejor. Men samtidigt så måste man ju prata om det eller få ut sina känslor på annat sätt om man känner behov av det. Att stänga allt inom sig och hoppas det löser sig är inte så nyttigt.


   
SvaraCitera