Aviseringar
Rensa alla

Hur bråkar ni hemma?


Ämnesstartare

Med era föräldrar menar jag då. Hur brukar det gå till? Hoppas det inte är en alltför konstig fråga.


   
Citera
Ämnesstartare

Min mor och jag brukar höja rösten åt varandra och svära, min far och jag diskuterar tills vi kommer överens. Bor ju dock bara hos min far och vi bråkar ju typ aldrig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

o nej inte alls. Det brukar gå till ungefär som så att min pappa står upp och skriker att vi är idioter och vi har förstört hans liv medan vi andra sitter i soffan o försöker koncentrera oss på att kolla på tv. Men det slutar alltid med att han stänger av den, det lilla svinet [badgrin]

med min mor bråkar jag aldrig med, ingen av oss syskon gör, jag menar hon får nog tillräckligt av pappa när vi inte är där ändå så [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har slutat med sånt. men det tog lit för lång tid att lära sig att det inte var värt det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bråkar inte


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

bråkar inte


   
SvaraCitera

med mamma argumenterar jag bara
slutar med att hon säger "ja, jag vet. jaa."
= jag vinner

med pappa. tja, vi kan stå och skrika på varandra som dårar
slutar med att jag börjar gråta pga jag är så jävla arg och frustrerad för att han är så efterbliven
vi kommer aldrig fram till något??? allt är dead end


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bråkar inte längre, jag och mamma brukade skrika på varandra innan, och gråta. Pappa och jag bråkar inte, kanske för att vi inte pratar med varandra när vi irriterar oss på varandra. Bor inte hemma längre så träffar inte dem så ofta, = mindre bråk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bråkar aldrig med morsan

med farsan innebär det att man skriker som fan på varandra


   
SvaraCitera

bor ej emd mina föräldrar så bråkar ej.


   
SvaraCitera

Ja. Alla bråkar hemma hos mig (till och med katterna).
Det är kaos [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höjer rösten


   
SvaraCitera
zIGGE

JOZFiN:

för att han är så efterbliven

=ER)E///ERROR====\\\\


   
SvaraCitera
höna

de kan gå riktigt hett till när vi har diskussioner om politik och samhälle, men ja vet ej om det är bråk liksom. fast jo de brukar bli det tillslut.

mama och jag bråkar inte så ofta bara typ lite om städning och sånt där kul. och då skriker hon lite på mig och jag säger jaa ok ja har ju bara inte hunnit chilla bre typ.


   
SvaraCitera

Jag fick aldrig lära mig hur man bråkade 🙁


   
SvaraCitera