Aviseringar
Rensa alla

hur bygger man upp en ny relation men en ny människa?


Ämnesstartare

Om jag säger såhär enkelt; det finns en tjej i min klass som jag är nyfiken på och skulle vilja komma lite närmre - hur gör jag!? ge alla tips.

hur blir man bra kompis med någon?

jag är jättedålig på kommunikation på de sättet, har alltid varit. Beror på min osäkerhet för när jag har vänner omkring känner jag mig trygg o skapar lättare kontakt med andra människor. [blush]


   
Citera

Bli fulla tillsammans på tu man hand.

Alltså fan det funkar skitbra.

Man blir full också snackar man om en massa skit.

Sen kan man prata om typ allt fast nykter istället efteråt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klorofyl:

Bli fulla tillsammans på tu man hand.

Det funkar faktiskt kan jag lägga till... [crazy]


   
SvaraCitera

För mig personligen är det totalt omöjligt om inte personkemin infinner sig. Jag känner mig något obekväm i princip allas närvaro och finner således inget intresse för nämnvärd mängd umgänge med dem. Personkemin infinner sig dock med ett fåtal.

Infinner sig personkemin går det i princip av sig själv, säger min erfarenhet.

MVH


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ni har rätt allehopa! [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag anser att om man vill lära känna nån är det bara att köra på o vara sig själv, när man tar kontakt, eftersom det är ju DIG som personen ska lära känna, ska man vara som vanligt. lycka till[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja jo, men hur är man sig själv? helt ärligt. eller ja, jag är inte så dum o retarded som jag verkar vara här på Ungdom.se men .. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ee, Tänk inte på vad de skulle kuna förvänas av dig, o sen sätta dig in i den rollen. Va spontan, eftersom det oftast e dig själv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En sak som alla killar glömmer bort är att kvinnor vill ha precis lika mycket sex som män! De är bara bättre på att dölja det. När du börjar pratat med henne ska du försöka undvika rent allmäna frågor och samtalsämnen, som gör dig till en i mängden och hon hör säkert dessa saker hela tiden, och därför inte bryr sig om. Du måste vara intressant, fånga hennes uppmärksamhet och framförallt få henne att vilja prata mer med dig. Kom ihåg att du bara får ett försök att göra ett första intryck.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

viking:

En sak som alla killar glömmer bort är att kvinnor vill ha precis lika mycket sex som män!

Om det är riktat till PetraPott så tror jag du e på fel spår


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han_som_missa:

Om det är riktat till PetraPott så tror jag du e på fel spår

Kanske.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dock så stämmer det rent generellt, även om tjejer oftast inte erkänner det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

viking:

Kanske.

Eftersom Petra e F

viking:

Dock så stämmer det rent generellt, även om tjejer oftast inte erkänner det

Är det inte mer då, kollat en del undersökningar som säger att tjejjer vill mkt mer än killar, bara att killar är så öppna med det


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera