Aviseringar
Rensa alla

Hur cool är du?!


Jag är så i helvete trött på det här nu för i helvete ta och försvinn här och nu förstått orkar inte känns som jag ska explodera när som helst åter igen fan en till känsloexplosion tar det aldrig slut ju jag känner mig så jävla arg irriterad och full av gråt allt på samma gång folk frågar varför jag int hör av mig oki jag har fullt upp att må dåligt jag säger det inte högt men tänker det vill ni prata i telefon när ni är arg och förbannade med fulla av ångest eller era tards jag kan inte med ord säga hur jag känner far åt helvete med allt känner jag minnen ångest kränkta känslor minnen minnen sitter dom är fastfrusna inuti mig och håller på att smälta jag är så heligt förbannad på allt och alla just nu prata inte med mig se inte på mig snart brister jag igen jag brister igen igen far åt helvetet för jag orkar snart inte mera


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Resultat:

ey what the fuck is up you mothafucking fuckfucker

7.8/10. Bonuspoäng för alla grammatik fel [smile]

Jaxxe:

''Jag ville inte slå dig hårdare, för då skulle du säkert börja böla och springa hem till mamma.''

Härligt med lite retro repliker! [bigsmile] 8/10


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snåljåp:

håller på att smälta jag är så heligt förbannad på allt och alla just nu prata inte med mig se inte på mig snart brister jag igen jag brister igen igen far åt helvetet för jag orkar snart inte mera

Det där var väl ingen cool replik? [confused] Korta ner den lite och se till att dissa någon! Du får gärna dissa mig t ex [smile]


   
SvaraCitera

Tomtefar:

Härligt med lite retro repliker! 8/10

Yay [y]

Den brukar jag använda mot en kille i klassen som gillar att slå vissa killar. Så här kan det vara:

Han: Åh, frislag! *slår på överarmen*
Jag: *slår tillbaks*
Han: Varför slår du inte hårdare?
Jag: Kör ovan nämnda replik. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jaxxe:

Han: Åh, frislag! *slår på överarmen*
Jag: *slår tillbaks*
Han: Varför slår du inte hårdare?
Jag: Kör ovan nämnda replik.

Saknar den tid man kunde göra sådant...[sad]
Nu när jag går runt och slår på folk om jag t ex ser en gul bil säger dem:
"Väx upp din fladdrande gasselkuks förhud! Sluta bete dig som en eskimåfjant!(Från Torkel i knipa)"


   
SvaraCitera

Tomtefar:

"Väx upp din fladdrande gasselkuks förhud! Sluta bete dig som en eskimåfjant!(Från Torkel i knipa)"

Yay [smile]

Bäst film ju


   
SvaraCitera

Jag vet du vill ha mej! [cool]

Inte så insatt! [cool]

Jag har glasögon på mig! [cool]

Kort du är! [cool]

Jag kommer bara krossa ditt hjärta! [cool]

Nej! [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asha:

Kort du är!

9.5/10! Helt otroligt! [y][y]

Jaxxe:

Bäst film ju

Utan tvekan! [bigsmile]


   
SvaraCitera

Killen har problem med en trasig DNA-stege, det är inget som du och jag kan reglera.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

Killen har problem med en trasig DNA-stege, det är inget som du och jag kan reglera.

8.5/10! Bonuspoäng för att jag inte hört den förrut![bigsmile]


   
SvaraCitera

hej sexig [wink][wink][wink][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakaoxo:

hej sexig

Vill du ens att jag ska betygsätta den..? Hade förväntat mig mer från dig. [sad]


   
SvaraCitera

Tomtefar:

Vill du ens att jag ska betygsätta den..? Hade förväntat mig mer från dig. [sad]

men vilken diss [sad] elakt


   
SvaraCitera

Om jag var en hund skulle jag jucka mot ditt ben just nu


   
SvaraCitera

iofs gav "kuksugande jubelåsna" mig två varningspoäng så den var kanske najs


   
SvaraCitera