Aviseringar
Rensa alla

Hur dallrig är den här rumpan?


Ämnesstartare

Nu är det ju så att avslappnade muskler också dallrar, kolla bara på bodybuilders när de står och spänner sig. Det dallrar på dom också. Fast inte samma typ av daller förstås.

Glöm inte att rösta! [love]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Har du runkat till den där videon? Var ärlig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Har du runkat till den där videon? Var ärlig

Nej, faktiskt inte. Det fungerar inte riktigt så serru.

Någonting kan vara sexuellt laddat utan att man drar en handtralla. Man kan liksom njuta i alla fall.

Och det var generellt talat, jag vet inte ens om jag tycker videon är särskilt sexig. Jag vill mer veta hur folk definierar vad som är slappt och fast och dallrigt. DET är det intressanta för mig. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oskar_det:

ågonting kan vara sexuellt laddat utan att man drar en handtralla. Man kan liksom njuta i alla fall.

Du tar inte på ditt kön när du vill njuta?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Du tar inte på ditt kön när du vill njuta?

Du är ju sexfixerad (det kanske är där problemet ligger). Jag menar att man kan njuta genom att bara titta och fantisera (drömma sig bort i en annan värld). Det kan man göra om man exempelvis tittar på en fin målning.

Men som sagt, just denna video visar jag bara för att höra hur ni definierar dallret. Jag älskar att höra andra människors åsikter eftersom vi alla har olika definitioner av samma sak.

Till exempel, om jag tycker en rumpa är normal kanske min kompis definierar den som lite slapp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oskar_det:

Det kan man göra om man exempelvis tittar på en fin målning.

Att någonting är fint behöver inte betyda att man finner det erotiskt eller tändande.
Jämför du din syn på rumpor med din syn på tex en målning av ett fint hus?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Att någonting är fint behöver inte betyda att man finner det erotiskt eller tändande.
Jämför du din syn på rumpor med din syn på tex en målning av ett fint hus?

Det finns även ett gränsland/en gråzon med saker som är både smått erotiskt kittlande fast inte sexiga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oskar_det:

Det finns även ett gränsland/en gråzon med saker som är både smått erotiskt kittlande fast inte sexiga.

Absolut, men det var ju inte svar på min fråga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Absolut, men det var ju inte svar på min fråga.

Jo, faktiskt. Men du kanske inte uppfattade den som ett svar. Min syn på rumpor är inte bara SEX SEX SEX, utan även och kanske allt från ett vetenskapligt perspektiv. Jag älskar att jämföra och lägga märke till små, små detaljer. På det sättet är min syn på rumpor samma som en målning av ett fint hus.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oskar_det:

. På det sättet är min syn på rumpor samma som en målning av ett fint hus.

Om du är lite besatt av hus, ja. Du har ju inte varierat dina undersökningar här iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är du kvar? : c


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Om du är lite besatt av hus, ja. Du har ju inte varierat dina undersökningar här iaf.

Är det något fel att som kille vara besatt av tjejrumpor? Det känns rätt naturligt tycker jag.

Nintendos BFF:

är du kvar?

Du med, tydligen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

no comment


   
SvaraCitera

mor din dallrar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oskar_det:

Är det något fel att som kille vara besatt av tjejrumpor? Det känns rätt naturligt tycker jag.

Inte att vara så besatt som du verkar kanske, och speciellt inte av animerade sådana och ofta sittandes på barn.
Fast alla har vi ju våra laster.


   
SvaraCitera