Aviseringar
Rensa alla

Hur döljer ni lukt och beteende?


Ämnesstartare

Hur döljer ni lukt efter cigg och beteende efter knark?

Jag undrar eftersom jag har presis köpt Spice, så några tips att dölja mitt bruk för mina föräldrar?


   
Citera
Ämnesstartare

[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Va?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om jag ska vara helt seriös för en sekund så tror jag att det mest avslöjande beteendet som man som "knarkare" har, är sitt intresse för droger och ens vilja att diskutera det.

Det kan vara så små saker som att man fnissar lite när man på film ser hur personer tar i allt vad de kan när de ska snorta någonting, eftersom man själv vet att allt som behövs är att man försiktigt andas in det.

Men eh ja, spice är inte knark. Spice är inte narkotikaklassat, så jag vet inte riktigt vad du har att dölja. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eller menar du under rusets gång?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Testa att inte vara påverkad när du träffar dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pwhheee:

Spice

Seriuz Bisinezz [y]

Men det är bäl bara byta kläder när du kommer hem och ge fan i att stå 20cm från de.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, under rusets gång.

Och jag vill dölja det för mina föräldrar, speciellt min mamma som är super paranoid och ett controlfreak av sig.[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pwhheee:

Och jag vill dölja det för mina föräldrar, speciellt min mamma som är super paranoid och ett controlfreak av sig.[tard]

Gör det inte med henne i närheten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag ska inte göra det med henne i närheten. Men jag måste ju hem och sova någin gång FFS!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

döljer det inte 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sup ner dom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

+ Att jag antagligen måste äta middag med henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du måste äta middag med din morsa?

Säker på att du ens är gammal nog att hänga på Ungdomar? [rolleyes]


   
SvaraCitera