Aviseringar
Rensa alla

Hur drogliberal är du? [crazy]


Ämnesstartare

Själv är jag typ en sjua, är för alla "naturliga" droger (marijuana, tobak, hasch, spice, shrooms, kat osv) samt LSD och alkohol för privat bruk men är emot alla störda kemiska droger som typ heroin, kokain, methadrone, dragonfly, amfetamin osv.


   
Citera
Ämnesstartare

McLuver:

Nio (Du röstade på detta alternativ)

Whatever floats your boat liksom, förutom kokain som är en jävla stockholmsdrog. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Tio (Du röstade på detta alternativ)

Antingen så är man helt liberal i alla frågor eller så är man inte liberal och därmed efterbliven.

Hejdå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

10


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Sex (Du röstade på detta alternativ)

Jag är fortfarande rätt partisk eftersom mina föräldrar är missbrukare. Tidigare var jag emot alla droger, men nuförtiden intar jag en mer öppen inställning. Det känns mer riktigt så.


   
SvaraCitera

McLuver:

är för alla "naturliga" droger

Image
Opium är också naturligt, det är aiight, eller? Men fy för heroin.

Det är bara korkade låtsasrastafaris som är för "naturliga" droger, det har ingenting att göra med drogens eventuella risker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

förstår ej frågan


   
SvaraCitera

McLuver:

Tio (Du röstade på detta alternativ)

[zzz]


   
SvaraCitera

mig veterligen finns det bara en vettig anledning att föredra "naturliga" droger, och det är att det inte ligger någon industri bakom som tjänar pengar på diverse miserabla sociala omständigheter... alltså borde man inte hålla på tobak eller cannabis såvida man inte odlat det själv

McLuver:

spice

du vet att spice är en massa skräpväxtmaterial doppat i JWH-018 va?

McLuver:

är emot alla störda kemiska droger

?
"förutom vissa!" [confused][sad]

jag är inte speciellt "drogliberal" annars... det är individuellt huruvida man bör ta avstånd från droger eller ej
de flesta bör dock låta bli mer eller mindre, eftersom en intellektuell mognad och förmåga krävs för att det ska ha någon större nytta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Tre (Du röstade på detta alternativ)

Nånstans där tror jag


   
SvaraCitera

McLuver:

Tio (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Penstrokes:

Opium är också naturligt, det är aiight, eller?

Menade snarare att majoriteten av de droger jag har liberal syn på är naturliga, blev lite cp-formulerad bara [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ty tre hatar att alla unga tror de e så coola men de e bara flummiga själv dricker ja bira de enda som behövs tro de eller ej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zwift:

Hejdå.

Hejdå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Tio (Du röstade på detta alternativ)

Folk får göra vadfan de vill med sina egna kroppar och får de en kick av att injicera flytande magma så får de väl göra det också, men jag har ingen lust att betala deras sjukvård sedan.


   
SvaraCitera