Aviseringar
Rensa alla

Hur elakt är det här?


Ämnesstartare

Jag frågade en kompis om hon ville ta en impulsutgång, bara ett litet barbesök så vi kunde prata lite. Ska kanske säga att hon är en mycket mycket nära vän. Hon var på i alla fall. Jag bestämde med en kille jag träffat några gånger att vi skulle träffas ikväll samtidigt då. Jag tycker verkligen om att umgås med han och hans kompis så jag såg verkligen fram emot det. Jag tänkte även stanna hos honom över natten för det var jäävligt längesen sånt hände också.

Jag fixade till mig, sa till killen att vi skulle ses och började smådricka. Precis när jag ska gå utanför dörren får jag ett om att kompisen 'inte får' gå ut. Det är heller inte första gången det händer. Jag blev så grymt besviken i alla fall. Jag ville verkligen ut för en gångs skull. Jag är annars inne i en väldigt deppig period där jag inte vill göra nånting, men idag kände jag att jag inte kunde stanna hemma. Men det blev så i alla fall.

Jag är så himla sur just nu, men, hur elakt var det hon gjorde? Hon kom hit i alla fall sen efteråt, nu har hon somnat i min soffa och jag funderar på att väcka henne och säga att hon måste gå hem. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH.

diskutera, analysera, dela med er av egna erfarenheter.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Human:

hur elakt var det hon gjorde?

tjaa det var la egentligen inte så jätte elakt om hon nu inte fick, men däremot om hon ljuger och bara inte "orkar" gå ut är det ganska elakt men framförallt fegt att hon inte vågar säga det till dig


   
SvaraCitera

jag skulle inte klara av såna


   
SvaraCitera

Är väl bara att dra och hänga med killen?[shake]


   
SvaraCitera

Är du inte en egen person? Om du rentav ska träffa en annan så kan du ju gå själv.


   
SvaraCitera

hon kom ju iaf hem till dig, vilket betyder att hon antagligen inte fick gå ut men ändå ville se dig?
varför gick du inte ut själv o träffa dendär killen som kom in i berättelsen helt random?
väl dumt av henne att säga ja o sen meddela att hon inte kan långt senare


   
SvaraCitera

Human:

ur elakt var det hon gjorde?

Shit happens, så länge hon inte verkligen menade att vara jävlig ser jag inget problem. Irriterande, visst, men knappast elakt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Woho:

tjaa det var la egentligen inte så jätte elakt om hon nu inte fick

Hmm. hon fick först, men sen ändrade hennes föräldrar sig. Saken är att hon är 18 år och låter hennes styvmamma bestämma över henne. Det jobbigaste är att det även går ut över mig, hela tiden. Hon är också alldeles för mesig för att säga ifrån.

OF 5:

jag skulle inte klara av såna

Jag gör det heller inte.

Nachac:

Är du inte en egen person? Om du rentav ska träffa en annan så kan du ju gå själv.

jo, självklart. Men det var mer, ''när du väl ska in till stan så kan vi träffas''. Jag känner inte honom tillräckligt bra för att träffas ensamma, vi är inte riktigt den sortens kompisar. Jag tror inte han orkat att jag skulle hänga ensam med han och hans killgäng.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Omg är du helt beroende av andra eller, gå ut å ha kul själv.
Tycker du är ganska taskig om du ber henne att dra hem nu[mad]


   
SvaraCitera

Skulle hellre vara med mina nära kompisar, även om de bara sover


   
SvaraCitera

Du har ju knappast upplevt elakhet om du anser detta vara elakt


   
SvaraCitera

Jag såg inte riktigt vad det elaka skulle kunna vara?

Evil Conduct:

Du har ju knappast upplevt elakhet om du anser detta vara elakt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Human:

Hon är också alldeles för mesig för att säga ifrån.

kategorisera dina vänner då, t.ex. utekompisar, myskompisar, bäsisar, etc[y] hon kan du ju ha som vanlig kompis typ, lr släpp hene helt[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Woho:

kategorisera dina vänner då, t.ex. utekompisar, myskompisar, bäsisar, etc hon kan du ju ha som vanlig kompis typ, lr släpp hene helt

hon är min bästa kompis. Jag är bara så jävla trött på att hon kör över mig ständigt och att jag är toffeln.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Human:

hon är min bästa kompis. Jag är bara så jävla trött på att hon kör över mig ständigt och att jag är toffeln.

låter inte som en "bästa kompis" för mig[confused] du borde nog sortera lite bättre[no-no]


   
SvaraCitera