Aviseringar
Rensa alla

Hur en kille ska vara! =)


Ämnesstartare

Nu har jag bestämt mig för att ta mig tiden och bara skriva ner hur min drömkille skulle vara om jag kunde få fantisera mig bort! Har sett ett antal trådar på UM genom åren som lyder ”vad tycker ni tjejer är viktigt hos killar” ”hur ska man göra för att en tjej ska vilja ha mig” å blablabla! Well nu tänkte jag berätta hur jag hade velat ha det och ni får gärna berätta hur ni hade velat ha er tjej eller kille! Enjoy

Utseende:

-Kroppsbyggnaden får gärna vara lite mindre hellre spinkiga än biff. Mittemellan

-Han får gärna vara lite stark ändå ( kunna slänga runt än 😉

-Absolut över 180 för att jag är 173 så det blir jobbigt med kortare ( iaf till min längd)

-Hårfärg och sådär kvittar nog egentlige, så mkt vikt lägger jag nog inte på utseendet

-Ögonen är i så fall vad jag skulle värdesätta

Personlighet:

-Han ska vara stabil och ha koll på sig själv, bekväm helt enkelt.

-Jag är lite uppe i varv som person så då behöver jag en kille som är lugn och harmonisk och kan lugna ner mig när jag stressar.

-Gärna en kille som är lite åt det filosofiska/analytiska hållet.

-En viktig detalj, filosofin ska inte gå till överdrift då jag själv tänker alldeles för mkt. Behöver en kille som kan förstå och tillföra något till en sådan diskussion MEN kunna avgöra när det är nog och det är dags att slappna av istället( sluta tänka)

-Vi ska ha roligt tillsammans kunna skämta och ”busa omkring” =)

-Han ska respekt mot andra och inte agera som en översittare.

-En del killar har liksom en överlägsen aura omkring sig MEN trampar ändå inte över folk! +++

-Gärna smart, tycker om en kille som kan lära mig något. Det ska ju vara från båda sidorna givetvis man ska kunna balansera det hela mellan varandra.

-Killen ska ha ett liv. Vill inte ha en klängapa som inte klarar sig utan mig 24/7 han måste vara lite självständig och visa att han kan stå på egna ben. Killar som har mål och drömmar i livet är skit sexigt

Hur han är mot mig:

-Kunna hålla mig lite på spänn. Jag behöver lite spänning.

-Inte bekräfta mig konstant utan bara när det faktiskt är befogat.

-Även fast han inte ska bekräfta för mkt så ska han kunna säga hur kan känner för mig utan att det blir konstigt eller smörigt eller desperat.

-KOMUNIKATION viktig punkt vi ska kunna prata om allt. Är det något problem så ska man inte sätta sig i ett hörn och gråta och vägra prata.

-TILLIT också viktigt, vi ska veta vart vi har varandra så att man inte behöver undra eller inte våga ta upp saker och så vidare

-Vore roligt om man delar lite mål i livet och kan sträva efter att göra dem ihop. Typ flytta utomlands, skaffa barn och så vidare 😛

-Gärna ha lite gemensamma intressen MEN även många olika så att man behåller lite avstånd och spänning i förhållandet.

Sexliv:

-Healthy appetite 😉

-Gillar killar med den djuriska blicken som bara får än att rysa till

-Respekt

-Egoism hör inte hemma i sovrummet ( goes both ways)

-Livlig fantasi

Ja där har ni en lista =) Håller ni med mig? invändningar? va säger ni killar? är jag för krävadne eller låter det rimligt? =)


   
Citera

Överlägsen aura?


   
SvaraCitera

aja slutade läsa nånstans där uppe på din mount everestlista


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Art deco:

Överlägsen aura?

Men typ killar som är lite oberörda av andra människor... e inte så att dom ser ner på dom men bara allmänt framträder som att dom inte riktigt bryr sig om vad andra tycker .. självsäkra helt enkelt


   
SvaraCitera

det var som om du skrev om mig [blush]


   
SvaraCitera

trexo0:

Men typ killar som är lite oberörda av andra människor... e inte så att dom ser ner på dom men bara allmänt framträder som att dom inte riktigt bryr sig om vad andra tycker .. självsäkra helt enkelt

Så de får inte trampa ner på andra, nångång? Jobbigt. 🙁


   
SvaraCitera

[zzz]


   
SvaraCitera

tl;dr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Art deco:

Så de får inte trampa ner på andra, nångång? Jobbigt. 🙁

hahaha asså det är väl oundvikligt xD men undvika [no-no]


   
SvaraCitera

orokar ej skriva mkt men jag säger såhär att jag finner humor väldigt bra


   
SvaraCitera

Jag gillar din lista, hittar du någon som är sådan så kan du nog betrakta dig som en vinnare ;>


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Jag gillar din lista, hittar du någon som är sådan så kan du nog betrakta dig som en vinnare ;>

i know =) jag ska leta!

Angelize:

humor väldigt bra

as viktigt!


   
SvaraCitera

Japp det är jag nästan. [cool][ops]


   
SvaraCitera

trexo0:

i know =) jag ska leta!

Känner igen mig till stor del i det faktiskt, har dock aldrig haft utseendet på min sida ;d Är nog ofta lite väl stabil också så det blir tråkigt ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Är nog ofta lite väl stabil också så det blir tråkigt ^^

väl stabil ? hur menar du ?:P


   
SvaraCitera