Aviseringar
Rensa alla

Hur få in den när tjejen är överst?


Ämnesstartare

Hej hej! jag har precis blivit av med oskulden och nu är jag lite sugen på att testa att vara överst nästa gång. Jag är fortfarande ganska trång så det kan gå lite trögt när den ska in i mig. Hur gör man på bästa sätt när jag är övest för att få in den, ska jag "styra" den med handen och trycka mig mot honom eller? Jag är rädd för att den ska böjas eller ngt så att det gör ont för honom.


   
Citera
Ämnesstartare

Styr med handen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grief:

Styr med handen

okej, men finns det någon risk att jag kan göra illa honom?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

majsanbajsan:

okej, men finns det någon risk att jag kan göra illa honom?

nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

majsanbajsan:

Jag är fortfarande ganska trång

Jag är inte helt hundra på vad du menar med "fortfarande", men vill bara tillägga att man blir inte slappare av att ha sex. Om du blir riktigt våt och kåt ska det inte vara något problem med att få in den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

nej

men alltså, ingen som har sett greys anatomy-avsnittet när lexie "bryter" sloans kuk? haha ;D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

majsanbajsan:

men alltså, ingen som har sett greys anatomy-avsnittet när lexie "bryter" sloans kuk? haha ;D

Det finns knappt någon chans till att det händer dig. Ta det bara chill.


   
SvaraCitera

majsanbajsan:

men alltså, ingen som har sett greys anatomy-avsnittet när lexie "bryter" sloans kuk? haha ;D

tror ej d är ngn risk......


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

majsanbajsan:

men alltså, ingen som har sett greys anatomy-avsnittet när lexie "bryter" sloans kuk? haha ;D

hahaha det avsnittet äger! men du, grabbarnas trollstav tål mer än vad du tror ;D


   
SvaraCitera

Låt han styra in den så slipper du vara orolig att den ska böjas och det är lättare på det viset. Så får du säga till honom istället om det gör ont för dig. [party]


   
SvaraCitera

Har bara brutit en kuk en gång. Han överlevde.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köp glidmedel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Med våld och vaselin!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Går ju annars att börja åt andra hållet, trycka in den, och sen flippa på er. Akta bara så ni inte ramlar ur sängen [mad].


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nonoton:

Går ju annars att börja åt andra hållet, trycka in den, och sen flippa på er.

det här är nog det bästa tipset om du är nervös faktiskt!


   
SvaraCitera