Aviseringar
Rensa alla

Hur få man en tråd klistrad?


Ämnesstartare

Jag tänker på min tråd om ipredkoll.se. Kan vara en bra tråd för ungdomar som är oroliga att deras föräldrar ska råka riktigt illa ut av deras nerladdningar.

Eller om ni klistrar in det i den redan nuvarande tråden om IPRED.


   
Citera
Ämnesstartare

sikkos:

Eller om ni klistrar in det i den redan nuvarande tråden om IPRED.

d e ingen pappr o penna prcis går nog itne klista hru som helst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bifoga klister [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

funclub inc.


   
SvaraCitera

Be Buddah (han som skapade den klistrade tråden om IPRED) om han kan länka till din tråd?


   
SvaraCitera
Åtta

Om moderatorerna anser att din tråd är av tillräcklig nytta för att bli klistrad så gör de det. Om du anser att den bör klistras så kan du alltid PM:a en relevant moderator och fråga.


   
SvaraCitera

UM är fjantar som följer reglerna till punkt och pricka, det där räknas säker som "uppmaning till lagbrott" eller något.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

God Konsument:

UM är fjantar som följer reglerna till punkt och pricka, det där räknas säker som "uppmaning till lagbrott" eller något.

Det kan mycket väl vara så att de tycker det. Jag tycker att det är viktigare att sprida vetskapen om att offentlighetsprincipen är bra [wink]


   
SvaraCitera

sikkos:

Det kan mycket väl vara så att de tycker det. Jag tycker att det är viktigare att sprida vetskapen om att offentlighetsprincipen är bra [wink]

Jag tycker inte offentlighetsprincipen är bra eftersom att den förutsätter ett statsskick.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

God Konsument:

Jag tycker inte offentlighetsprincipen är bra eftersom att den förutsätter ett statsskick.

Orkar faktiskt inte börja debattera med dig om det i denna tråden. >< Men det är ju bra att du har åsikter om sånt, det ska man ha [smile]


   
SvaraCitera

sikkos:

Orkar faktiskt inte börja debattera med dig om det i denna tråden. >< Men det är ju bra att du har åsikter om sånt, det ska man ha [smile]

Hehe, drygar mig bara. Sorry. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

man seksar med random mod.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera