Aviseringar
Rensa alla

Hur få tjejen mer intresserad i förhållande?


Ämnesstartare

Har ett kk-ish som börjat göra förhållandegrejer(hon ville inte bara ha sex etc) med, men när jag frågade henne vadfan vi eg har, så sa hon att hon inte vet och att hon gillade mig men inte ville ha förhållande än för att vi inte känner varandra bra nog.

Jag tror eg grejen e att ajg e för tillgänglig o kanske verkar needy ibland.

Hur kan jag vara mer distansierad och göra annat som gör henne intresserad, tjejer ÄLSKAR ju en kille som får dom att jaga!


   
Citera

Känns ju stabilt med ett flickebarn som inte vill ha ett förhållande för att
ni inte känner varandra tillräckligt bra. Men låta dig stoppa din kuk i henne, har hon inga problem med.

Dagens ungdomar [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

ÄLSKAR ju en kille som får dom att jaga

Nej, de gör de inte


   
SvaraCitera
Jeay_L

Bara jobbigt med killar som aldrig hör av sig, som man typ för ringa 25 ggr för å få svar på om dom dyker upp eller inte..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PHilippaPH:

Nej, de gör de inte

det värsta som finns är påflugna killar som verkar vilja sätta en spårsändare på en[shake]


   
SvaraCitera

Jeay_L:

Bara jobbigt med killar som aldrig hör av sig

isola:

det värsta som finns är påflugna killar

Hur mycket ska man höra av sig för att det ska vara lagom och intressant? [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ok, såhär är det, om man är intressrad tillbaka så kommer det märkas, men om förhollandet står stilla är det bara "tills man hittar något bättre".
Punkt slut!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kråååkan:

Hur mycket ska man höra av sig för att det ska vara lagom och intressant?

beror på vad man har att prata om


   
SvaraCitera
Jeay_L

kråååkan:

Hur mycket ska man höra av sig för att det ska vara lagom och intressant?

Beror på person till person, men nått sms nån gång per dag, eller att man ringer nångång..

Och ringer då man säger att man ska göra det! Inte typ "Jag kanske kommer men jag hör av mig" å så får man sitta där å vänta på att idioten ska ringa å så gör den inte det! Det är morr [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jeay_L:

som man typ för ringa 25 ggr för å få svar på om dom dyker upp eller inte..

Ja att du ringer 25ggr visar ju att beteendet gör dig intresserad 😉


   
SvaraCitera

Greger_EFG:

Hur kan jag vara mer distansierad och göra annat som gör henne intresserad, tjejer ÄLSKAR ju en kille som får dom att jaga!

det är ju bara att vara mer distanserad? låtsas göra andra saker när du kan vara med henne osv. dissa henne ibland typ säga "förlåt jag ska träffa en kompis nu"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BLODÅDRA:

låtsas göra andra saker när du kan vara med henne osv. dissa henne ibland typ säga "förlåt jag ska träffa en kompis nu"

Låter bra, något säger mig att d kommer funka, hon e alltid så "spelat sårad" när jag t.ex. inte svarar när hon ringer etc.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jeay_L:

Och ringer då man säger att man ska göra det! Inte typ "Jag kanske kommer men jag hör av mig" å så får man sitta där å vänta på att idioten ska ringa å så gör den inte det! Det är morr [mad]

Ska lungt göra så, verkar funka fint på dig 🙂


   
SvaraCitera
Jeay_L

Greger_EFG:

Ska lungt göra så, verkar funka fint på dig 🙂

Nej, eller jag vet inte... ibland kanske det gör det men jag har för mkt humör för att ha så hela tiden..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

tjejer ÄLSKAR ju en kille som får dom att jaga!

Det där är en myt.


   
SvaraCitera